کد خبر: ۷۳۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 06 April 2019

این روز‌ها با نتایجی که استقلال در سه جام داخلی و آسیایی کسب کرده گمانه زنی‌ها در خصوص آینده وینفرد شفر به اوج خود رسیده است اما ناگهانی رقمی هولناک به مطبوعات سرایت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، شایعات در خصوص قطع همکاری استقلال با پیرمرد معروف آلمانی از روزی استارت خورد که آبی‌ها با هدایت شفر در ابتدا با ناکامی مقابل سایپا وداع زودهنگامی با جام حذفی داشتند تا رویای دفاع از عنوان قهرمانی شان بر باد برود.

 بعد از آن ناکامی، شانس دومین جام داخلی هم با شکست در دربی همین طور توقف غیرمنتظره باز هم مقابل سایپای علی دایی که هیچ ستاره ای برایش باقی نمانده است، از چنگ آبی‌ها خارج شد و حالا برخلاف فصل قبل این بار در آسیا هم عملکرد استقلال چنگی به دل نزد. البته استقلال همچنان در لیگ و لیگ قهرمانان صاحب شانس کمی است و باشگاه باید با تدبیر، خود را در بین مدعیان نگه دارد.

وینفرد شفر یک سال قبل درست در موضع قدرت توانست قراردادش را در روز فینال جام حذفی با استقلال برای دو سال تمدید کند. قراردادی پر سرو صدا که با شرایطی متفاوت از روی اول ورود این مرد پابه سن گذاشته به تهران بسته شد و شرایط مالی درج شده در آن نیز اصلا قابل قیاس با اولین قرارداد نبود. مرد آلمانی روزی که در دوبی با امضای قرارداد شش ماهه جانشین علیرضا منصوریان شد تا هدایت استقلال را برعهده بگیرد، مفاد مالی قراردادش به نحوی نبود که بخواهد با همان شرایط برای سال دوم و سوم هم بماند به همین خاطر مدیرعامل وقت باشگاه برحسب فشارشدید هواداران و انتظاراتی که آن‌ها در صفحات مجازی داشتند قراردادی جدید با مبلغ جدید با استقلال بست.

افشای رقم نجومی قراردادِشفر درسال سوم؛ کابوس15میلیاردتومانی استقلال!

نتایج استقلال در سه جام و روابط شفر با چندین بازیکن استقلال ، حالا رایزنی‌ها در خصوص آینده وینفرد شفر را به اوج خود رسانده و مرد آلمانی یکی دو روز قبل از سفر به دوحه برای رویارویی با الهلال در سومین روز از گروه مرگ آسیا به نشست هیات مدیره باشگاه رفت تا دفاعیات خود از وضعیت این روز‌های استقلال را ارائه بدهد. این نشست و تصاویر منتشر شده از آن در پایان جلسه که از پایان یافتن اختلافات او با برخی مدیران باشگاه حکایت داشت باز هم تحت الشعاع یک شایعه دیگر قرار گرفت آن هم این که در قرارداد جدید مرد آلمانی با استقلالی‌ها بندی هست که اگر جامی در این فصل عاید باشگاه نشود، قرارداد سال سوم فسخ خواهد شد.

در خصوص صحت و سقم این شایعه وقتی با یکی از نزدیکان باشگاه استقلال صحبت کردیم نه تنها این بند تکذیب شد بلکه تایید شد که قرارداد سال سوم شفر با باشگاه بسیار مستحکم بسته شده و رقم آن نیز مبلغی در حدود ۱.۲ میلیون دلار (بیش از ۱۵ میلیارد تومان) است که نادیده گرفتن آن می‌تواند تبعات بسیار زیادی برای استقلال در پی داشته باشد. از همین رو تمام شایعات در قبال فسخ یکطرفه قرارداد و کنار گذاشتن شفر به خاطر این که جامی برای استقلال در پی نداشته را زیاد نمی‌توان جدی گرفت، چون با قرارداد بسته شده وینفرد شفر با خیال آسوده از جایگاهش می‌تواند خود برای سومین سال همکاری با استقلال آماده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار