کد خبر: ۷۳۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۸ 07 April 2019

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 58 هزار و 715 نفر در قالب 16 هزار و 310 خانوار از اواخر اسفند تاکنون در مدارس، خانه های معلم و اردوگاههای فرهنگی تفریحی این استان اسکان یافتند.

علیرضا نخعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 199 هزار و 789 نفر روز در این مدت در هزار و 143 کلاس درس، هشت خانه معلم و سه اردوگاه تفریحی - فرهنگی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اسکان یافتند.
وی بیان کرد: شهرستان های زاهدان، چابهار و ایرانشهر بیشترین اسکان آموزش و پرورش را در این مدت به خود اختصاص داده اند.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از تلاشهای ارزنده و ماندگار فرهنگیان استان ابراز امیدواری کرد مجموعه اقدامات و خدمات ارائه شده به مهمانان موجبات خرسندی و رضایتمندی آنان را فراهم و ایام و لحظات خوب و خوشی را برای آنان در این استان رقم زده باشد.
نخعی با اشاره به عملکرد ستاد تکریم و اسکان نوروزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در نوروز 97 گفت: 18 هزار و 848 خانوار در قالب 237 هزار و 486 نفر روز سال گذشته در مدارس این استان اسکان داده شدند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 20 شهرستان زاهدان، زابل، هیرمند، زهک، هامون، نیمروز، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، بمپور، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار و داشتن صدها اثر تاریخی، فرهنگی و مکان های تفریحی و دیدنی، سواحل زیبا، بازارهای متعدد با کالاهای داخلی و خارجی و منطقه آزاد تجاری از استان های گردشگر پذیر کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار