کد خبر: ۷۳۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 07 April 2019

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم مسدود بودن محور هراز گفت: رانندگان امشب از قرار گرفتن در مسیر‌های کوهستانی استان خودداری کنند.

به گزارش «تابناک»، علیرضا قدمی امروز در گفتگو با فارس، اظهار کرد: محور هراز به‌دلیل ریزش و رانش همچنان مسدود است.

وی با اشاره به اینکه تردد دوطرفه در محور‌های کندوان و سوادکوه برقرار است، افزود: تردد خودرو‌ها در محور کیاسر نیز به‌صورت عادی جریان دارد.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: باتوجه به بارش‌های پراکنده باران سطحح محور‌های استان به‌صورت مقطعی لغزنده است که ضرورت دارد رانندگان به توصیه‌ها و هشدار‌ها توجه کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه طرح نوروزی پلیس راه مازندران شب گذشته به پایان رسید، تصریح کرد: نوروز امسال فوتی‌ها هشت درصد و مصدومان حوادث رانندگی ۳۰ درصد در جاده‌های برون‌شهری استان کاهش یافت که دلیل این مهم رعایت قوانین از سوی رانندگان است.

قدمی با تأکید بر پرهیز از سفر‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی هراز، کندوان و کیاسر، خاطرنشان کرد: کماکان احتمال ریزش و رانش در محور‌های استان وجود دارد.

وی بیان کرد: امشب با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محور‌های کوهستانی ضرورت دارد رانندگان از قرار گرفتن در مسیر‌های کوهستانی استان خودداری کنند.

به گزارش فارس، جاده هراز یکی از پرترددترین محور‌های مازندران است که بیشترین مسافت این جاده در حوزه استحفاظی استان قرار دارد.

۱۰۵ کیلومتر از ۱۸۱ کیلومتر مسافت محور هزار در حوزه استحفاظی مازندران قرار دارد که رانش‌های این محور بیشتر در حوزه استحفاظی مازندران اتفاق می‌افتاد.

در ایام نوروز هم چندین بار این مسیر به دلیل رانش و ریزش سنگین برف مسدود شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار