کد خبر: ۷۳۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 07 April 2019

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، امیر حاج رضایی، کارشناس برجسته فوتبال در واکنش به متنی که به نام او منتشر شده بود یادداشت کوتاهی نوشته که در زیر می‌خوانید:

یکی از سایت‌های محترم امروز مطلبی را منتشر کرده که ادای احترامی است به مردم شریف و غیور لرستان در مواجهه با این سیل ویرانگر و تورقی داشته در سیر تاریخ معاصر قوم بزرگ لر و افتخاراتی که مردمان تاریخ‌ساز این خطه از میهنمان در راه سرافرازی ایران بدست آورده‌اند. نویسنده با شناخت کامل و احساساتی برخاسته از میهن دوستی عمیق خود و عشق‌ورزیدن به این خاک پاک مکنونات قلبی خود را به تحریر در آورده اما ذکر نکاتی چند بسیار ضروریست. نمیدانم بر چه اساسی اینجانب را به عنوان گوینده یا نویسنده این متن شورانگیز قلمداد کرده‌اند.

ای کاش این عشق‌نامه را من نوشته بودم در حالی که تا ساعتی پیش از این مساله بی‌خبر بودم اما بهانه‌ای شد برای نوشتن این چند سطر تا ادای احترامی داشته باشم به لرستان نازنین و تمامی این خاک پر از مهر و اظهار همدردی کنم با همه هموطنان عزیز که در آغاز سال جدید با این سیل ویرانگر مواجه شدند که کام همه را تلخ کرد. اینک ایران یک پارچه شور است. رنج‌های مردم لرستان، گلستان، خوزستان، مازندران، کرمانشاه و فارس همه و همه دردهای یک ملت است و مرز جغرافیایی ندارد. همه در این اندوه ملی شریک هستیم و با هر بضاعتی که داریم در این کمک رسانی وظیفه‌مندیم. یک وظیفه‌ی انسانی فراتر از هر منشور اخلاقی این نوشته کوتاه را با تقدیم بخشی از شعر نادر ابراهیمی به پایان می‌برم.
ما برای آنکه ایران گوهری تابان شود
خون دل‌ها خورده‌ایم
خون دل‌ها خورده‌ایم
برای حفظ این گوهر تابان همه ما مسئولیم.
با احترام - امیر حاج رضایی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار