کد خبر: ۷۳۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 07 April 2019

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اعلام استان‌های پربارش طی امروز و فردا گفت: فردا ۱۹ فروردین، سامانه بارشی کل کشور را فرا خواهد گرفت.

به گزارش «تابناک»، احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز (یکشنبه ۱۸ فروردین) در اغلب مناطق کشور به جزء شمال غرب و جنوب شرق، بارش ادامه خواهد داشت که شدت آن در غرب خراسان شمالی، شمال شرق گلستان، و همچنین پاره‌ای از مناطق لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و غرب چهار محال و بختیاری است.

وی با اشاره به اینکه فردا ۱۹ فروردین سامانه بارشی کل کشور را فرا می‌گیرد گفت: شدت بارش فردا در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر، شمال سمنان، شرق یزد، غرب کرمان، و بخش‌هایی از کهگیلویه و بویر احمد و فارس رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه پس‌فردا (سه‌شنبه ۲۰ فروردین) عمده فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق خواهد بود ادامه داد: امروز برای شمال شرق کشور کاهش دما بین ۴ تا ۶ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در مورد وضعیت آب و هوای تهران طی دو روز آینده گفت: فردا ۱۹ فروردین آسمان تهران، نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و در اوایل شب با کاهش ابر همراه خواهد بود. فردا بیشترین و کمترین حد دمای تهران ۱۸ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و همچنین پس‌فردا (سه‌شنبه ۲۰ فروردین)، آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود بیشترین و کمترین دمای تهران ۲۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار