کد خبر: ۷۳۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴ 10 April 2019

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید پیروزی تیمش برابر الوصل را به مردم آسیب دیده در سیل اخیر کشور تقدیم می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب‌آهن دوشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با الوصل امارات اظهار کرد: از تمام مجموعه‌مان تشکر می‌کنم. کادرفنی، پزشکی، مدیریت، بازیکنان، تدارکات و هم‌چنین مردمی که به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند. این برد را با تمام وجود به مردم آسیب دیده از سیل اخیر کشور تقدیم می‌کنیم. امیدواریم قلب بازمانده‌های‌شان را کمی خوشحال کنیم. خیلی خوشحالم که امانت دار پرچم کشورمان هستیم. خدا را شکر می‌کنم. امیدوارم این یک هدیه از طرف مجموعه ما به مردم کشورمان باشد و ما را در تمام مشکلات‌شان سهیم بدانند.

منصوریان: این برد تقدیم به سیل‌زده‌های کشورم

منصوریان ادامه داد: اختلاف یک گل مخصوصاً در خانه حریف و در دقایق پایانی خیلی خطرناک است. الوصل چند بازیکن خیلی خوب داشت که لیما در این بازی حضور نداشت و این موضوع تأثیر خوبی هم بر بازی ما داشت. در این مواقع بهترین دفاع، حمله است. وضعیت فیزیکی بازیکنان ما نیز این اجازه را می‌دهد که ما این‌گونه عمل کنیم. شرایط این را نداشتیم که به خط عقب برویم و دفاع کنیم. می‌توانستیم از همان بالا فشار بیش‌تری بیاوریم. با این کار فشار را از روی خط دفاعی‌مان برداشتیم.

او در مورد گروه ذوب‌آهن هم بیان کرد: کانون توجه بیش‌تر روی استقلال و پرسپولیس است. البته گران قیمت‌ترین باشگاه آسیایی تیم النصر عربستان است. ما افتخار می‌کنیم که در لیگ قهرمانان یکی از نماینده‌های ایران هستیم. از وقتی النصر در لیگ عربستان به صدر رسید، عیار بازیکنان ما خیلی بیش‌تر مشخص شد. ما هنوز خیلی کار داریم و باید زحمت بکشیم. هرچه به انتهای این بازی‌ها می‌رسیم می‌دانیم کار سخت‌تر می‌شود. اگر این روند را حفظ کنیم می‌توانیم ایده‌های دیگرمان را پیاده کنیم. گروه ما گروه آسانی نیست. تیم الزورا تیم خوب و فیزیکی است. الوصل، النصر را می‌برد، النصر دو گل به الزورا می‌زند و ما الوصل را می‌بریم. گروه ما سنگین است و یک سری چیز‌ها قابل پیش‌بینی نیست.
سرمربی ذوب‌آهن در مورد تجاربش در این مسابقات هم گفت: هر سالی که در لیگ قهرمانان آسیا بودم دیدم که همه تیم‌ها آماده هستند. امسال سعی می‌کنم اشتباهات زمان نفت و استقلال تکرار نشود. طبیعی است در فوتبال یک سری چیز‌ها قابل پیش بینی نیست. امروز هم اگر الوصل فشرده بازی می‌کرد کار ما سخت می‌شد. امیدوارم تجربه من بیش‌تر شود تا مسیر بهتری را طی کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار