براستی به کدامین گناه و تا چه زمانی می بایست مردم این منطقه ومسافران با کم کاری و کوتاهی در امور و وظیفه مسئولان مربوطه درچنین مسائلی کناربیایند؟
کد خبر: ۷۳۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ 20 April 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد چیره نژاد ؛جاده هاوراه های ارتباطی همواره ازمهم ترین مسیرهای مواصلاتی بین شهرها و روستاها بوده و امروزه باپیشرفت وافزایش جمعیت ونیاز انسان هابه مسافرت،تجارت و سایر امورات زندگی باعث شده است که امنیت و اهمیت راه ها نیز ازدغدغه های اصلی و مهم مردم و مسئولان باشد،امامتاسفانه برخی ازراه هاو جاده ها،نه تنها سلامتی وامنیت رابرای مسافرانش به دنبال ندارد،بلکه به کابوسی مرگ آفرین تبدیل شده است.

یکی ازهمین راه ها"سه راهی کت/لیکک/تنگ ماغر"درحد فاصله تقریبا سه کیلومتری لیکک(مرکزشهرستان بهمئی)ودرجاده دوبخش پرجمعیت سراسیاب وممبی به لیکک وروستاهای حومه کت وسایر روستاهای بخش مرکزی قرارداردکه سالیان متمادی هست به یکی ازنقاط حادثه خیز و کابوس مرگ آور در این شهرستان ومنطقه تبدیل شده  که همواره شاهد تصادفات دراین سه راهی ومسیرهای منتهی به این مکان هستیم.
 
بی توجهی مسئولان و سه راهی مرگ در بهمئی که همچنان قربانی می گیرد!

بااین وجودسال های سال است که این سه راهی به حال خودرهاشده!

آیاوقت آن نرسیده که مسئولان شهرستانی و استانی فکری به حال این نقطه حادثه خیزبکنند؟

آیادست اندرکاران مربوطه چشم خودرابروی مشکلات این سه راهی پرخطر بسته اند؟

براستی به کدامین گناه و تا چه زمانی می بایست مردم این منطقه ومسافران با کم کاری و کوتاهی در امور و وظیفه مسئولان مربوطه درچنین مسائلی کناربیایند؟ 

شیب تند،نداشتن مانع وسرعت گیر قبل ازسه راهی، نبودو عدم نصب گاردریل،عرض کم جاده وعدم وجودمیدان و...باعث شده که مسافران ورانندگان خودروها هرلحظه منتظر حادثه ای برای خود باشند. 

وجود چنین مشکلات و نقایصی است که در این سه راهی مستعد بروز حوادث بسیار دردناکی شده تااین سه راهی به سه راهی مرگ تشبیه شود.

اقدامات ناچیزی ازطریق ادارات مربوطه دراین مکان انجام شد که جای تشکر وقدردانی دارد اما متاسفانه تاکنون اقدام موثربرای حذف وساماندهی این تقاطع صورت نگرفته است .

خدمت به خلق ازوالاترین مظاهرعبادت است وبراساس اصل برادری دینی،مومنان موظف به خدمت به هم هستند و ترک وظیفه امری مذموم شمرده می شود و به معنای ضایع کردن حقوق دیگران است.

یکی ازمحورهای اساسی اهمیت وضرورت خدمت به مردم،نوع تعامل میان دولتمردان وملت است.خدمت رسانی مسئولان وکارگزاران به ملت ودرمقابل حمایت های ملت ازسیاست های دولت تبلورحقیقی این تعامل است که اگرمردم خدمات دولت مردان شان را عملا در همه سطوح مشاهده نمایندباعث میشودکه از پشتیبانی مسئولان وکارگزاران دریغ نورزند و درغیر این صورت فاصله بین مسئولان و ملتشان پدید می آید و مطالبات به عنوان اهرمی قوی نقطه مقابل سیاستهای دولتها قرارمی گیرد و این آغاز یک فاجعه است.

درپایان درخواست مردم منطقه ازمسئولین ذیربط استانی و شهرستانی آن است که جهت جلوگیری ازحادثه تلخ وناگواری دیگر در آینده ،حل اساسی  مشکل این سه راهی را که باعث خسارات زیاد مالی،روحی وجانی ازجمله مرگ عزیزانمان شده رابه صورت جدی دراولویت کاری خود قرار دهند و در غیراینصورت باید پاسخگوی اشک پدران و مادران و یا نگاه قلب رنجور و سوخته مردمی باشند که عزیزان خود را در این نقطه ازدست خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار