به گزارش باشگاه خبرنگاران،‌ تیم فوتبال پرسپولیس ایران در حالی ۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ در امارات به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که با کسب ۴ امتیاز در رده سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و درصدد کسب پیروزی و رسیدن به صدر جدول است.

از سویی دیگر الاهلی نیز با کسب ۳ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و تلاش می‌کند با هدایت یوسف عنبر به مرحله بعد برسد. سبزپوشان جده که در بازی گذشته شکست خوردند، درصدد پیروزی در امارات هستند، اما سرخپوشان هم قسم شدند تا به برد برسند.

ساعتی پیش رسانه عربستانی با انتشار گزارشی نوشت: عبدالفتاح عسیری و حسین المقهوی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم الاهلی در دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ برابر پرسپولیس نیستند و نیاز به استراحت ۱۰ روزه دارند. پرسپولیس محبوب‌ترین تیم ایرانی در رقابت‌های لیگ فوتبال ایران با کسب ۱۱ عنوان قهرمانی است و دومین تیم ایران در رقابت‌های آسیا پس از استقلال محسوب می‌شود.

این رسانه ادامه داد: از ستاره‌های تیم پرسپولیس می‌توان به ماریو بودمیر (مهاجم سابق دینامو زاگرب)، گادوین منشا (این مهاجم نیجریه‌ای در نیم‌فصل از پرسپولیس به استقلال انتقال یافت)، علی علیپور، علیرضا بیرانوند، کمال کامیابی‌نیا و مهدی ترابی اشاره کرد.

رسانه سعودی درحالی این اشتباه را انجام داد که منشا در نقل و انتقالات زمستانی و با اتفاقی جنجالی از پرسپولیس به استقلال پیوست و اکنون در تیم آبی پوش پایتخت توپ می‌زند.

خبر دیگر درباره این بازی اینکه پرسپولیسی‌ها برای این دیدار محرومی ندارند، اما محمد انصاری و شایان مصلح مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند. ماریو بودیمیر، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی نیز مصدومیت شان برطرف شده و همراه با تیم به دبی خواهند رفت، اما به جز مهاجم کروات ۲ بازیکن دیگر در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.