رئیس قوه قضاییه در پایان سفر دو روزه به سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای این سفر پرداخت و از اختصاص 800 میلیارد ریال برای حل مشکلات اولیه مجموعه قضایی سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶ 04 May 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پایان سفر دو روزه خود به سیستان و بلوچستان، در فرودگاه زاهدان و در جمع خبرنگاران تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این سفر مورد تاکید قرار گرفت، لزوم فعالیت هر چه بیشتر علمای شیعه و سنی و سران طوایف در برقراری صلح و سازش و جلوگیری از ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی بود که امیدواریم این امر با همکاری این عزیزان محقق شود.

 رئیس قوه قضاییه با اشاره به دیدار خود با علما، نخبگان و دانشگاهیان، مسئولان و کارکنان دادگستری استان و حضور در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان، از ارائه نظرات همه اقشار و مدیران و مسئولان استانی قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دستگاه‌ها، مشکلات مردم شریف و مومن سیستان و بلوچستان برطرف شود.

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر ضرورت اجرای عدالت فارغ از مذهب، قومیت، گویش و ... و همچنین برخورد بدون مسامحه با هر گونه شرارت، ناامنی و فساد، اظهار کرد: امروز حدود ۵ ساعت در جلسه ای با حضور مسئولان عالی قضایی و مدیران قضایی استان، مسائل و مشکلات قضایی سیستان و بلوچستان را مورد بررسی قرار دادیم.

 رئیس قوه قضاییه ادامه داد: ۶ هیات برای بررسی مسائل استان به شهرستان ها اعزام شده بودند که گزارش خود را در این جلسه ارائه کردند و در مجموع با بررسی های صورت گرفته، فعلا قرار شد ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نیازهای اولیه قضایی استان اختصاص یابد و مابقی اعتبارات مورد نیاز هم در دولت پیگیری شود.

حجت الاسلام رئیسی در پایان از تلاش های مسئولان استانی و اصحاب رسانه و همچنین میزبانی مردم خونگرم سیستان و بلوچستان در این سفر دو روزه، قدردانی کرد.

 رئیس قوه قضاییه، سپس با بدرقه مسئولان استانی، زاهدان را به مقصد تهران ترک کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار