کد خبر: ۷۴۲۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 09 May 2019

 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه یگان‌های عملیاتی پلیس با اشرار مسلح در شهرستان دلگان و هلاکت 3 شرور خبر داد.

سردار محمد قنبری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ساعت 06:10 دقیقه صبح امروز نوزدهم اردیبشهت ماه ماموران یگان تکاوری 109 قرارگاه عمار با کسب خبری مبنی بر سرقت مسلحانه از کامیون های حامل بار صیفی جات توسط سه جوان موتورسوار در کیلومتر 10 محور دلگان به جلگه بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل، این افراد شرور به سمت خودرو پلیس شلیک و به طرف یکی از محورهای فرعی متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران گشت یگان تکاوری ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام به تعقیب آنها پرداخته و پس از طی مسافتی با آنها در منطقه‌ای به نام شوره درگیر و موفق به هلاکت این 3 شرور شدند.

وی گفت: در بررسی سوابق این افراد مسلح، سوابقی از قبیل سرقت‌های مسلحانه، درگیری با ماموران انتظامی، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و حمل و نگهداری مواد مخدر وجود دارد.

این مقام ارشد انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش به همراه مهمات مربوطه از محل درگیری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و توان رزمی و عملیاتی کارکنان خود با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم زنند اجازه جولان نخواهد داد و عرصه را بر آنها تنگ خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار