در جلسه تودیع و معارفه فرماندار سراوان مطرح شد
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری سراوان گفت در این شهرستان مشکلات توزیع سوخت وجود دارد و برخی دانش‌آموزان با ترک تحصیل به مشاغل کاذب می‌پردازند.
کد خبر: ۷۴۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ 10 May 2019
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان، علی زینی‌وند گفت: در سراوان نابسامانی در موضوع سوخت وجود دارد و سوخت باید به گونه ای مدیریت شود که مردم سیستان و بلوچستان در برآورد نیازهای خود با مشکلی مواجه نشوند.
 
وی افزود: قاچاق سوخت باعث توقف تولید و کسادی در مشاغل پایدار شده است.
 
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همچنین شنیده می شود که برخی از دانش آموزان با ترک تحصیل به سمت شغل های کاذب روی آورده اند.
 
وی بیان کرد: هم اینک در بحث سوخت توازن وجود ندارد اما مردم مرز نشین با حفظ عزت از مزایای مرزنشینی برخوردار و با مافیای سوخت با قدرت برخورد می شود.
 
زینی وند تصریح کرد: با وجود تمامی تلاش های صورت گرفته، گرانی در شهرستان سراوان نسبت به دیگر نقاط سیستان و بلوچستان بیشتر است که این نابسامانی باید کنترل شود.
 
وی افزود: از علما و صاحبان تریبون انتظار داریم اگر با مدیری به دلیل هنجار شکنی و قانون شکنی برخورد قانونی شد، از اجرای قانون دفاع کنند.
 
فرماندار سابق سراوان نیز در این جلسه گفت: در مدت پنج سالی که در سراوان مشغول به خدمت بودم تمام تلاش خود را معطوف به بالا بردن شاخص های توسعه داشته ام.
 
درویش نارویی با اشاره به عملکرد پنج ساله خود در سراوان گفت: تمام تلاش ما بر این بوده که در شاخص های سیاسی از نخبگان، مدیران بومی و صاحبان اهل فن استفاده و مشورت داشته باشم.
 
فرماندار سابق سراوان تصریح کرد: در این مدت چهار انتخابات مهم را با سلامت کامل برگزار و تلاش شد فضای سیاسی بر منتقدان باز باشد.
 
سرپرست جدید فرمانداری سراوان نیز گفت: رهبر معظم انقلاب این خطه از ایران اسلامی را به شهرستان علم و فرهنگ خطاب فرموده اند.
علیرضا شهرکی افزود: به طرف همه علما و مردم سراوان دست یاری دراز می کنیم تا جایگاه علم و فرهنگ دوباره احیا شود.
 
وی بیان کرد: به دلیل مسئولیت در سازمان امور اتباع خارجی و شرکت در نشست های وزارت کشور از سراوان به عنوان مدخل ورودی 98 درصدی اتباع خارجی و غیرمجاز و همچنین مخرج خروج غیر قانونی سوخت در کشور یاد می شود که این مسآله رنج آور و سخت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار