مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران صبح امروز با حضور در بین کارگران فضای سبز شهرک پتروشیمی مکران ضمن تمجید از زحمات آنها گفت با تأسی از شیوه رسول مکرم اسلام، بوسه بر دستان کارگران افتخار ماست و به واقع شما سرمایه‌های اصلی این شهرک هستید.
کد خبر: ۷۴۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 15 May 2019

کارگران بومی؛ سرمایه‌های اصلی سومین قطب پتروشیمی ایران/ حضور صمیمی مدیرعامل پتروشیمی مکران در بین کارگران فضای سبز شهرک پتروشیمی مکران

به گزارش تابناک، علیرضا منیری ابیانه با حضور در جمع کارگران روزه‌دار فضای سبز شهرک پتروشیمی مکران گفت: کار و تلاش در دین مبین اسلام از چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که معصوم(ع) می‌فرمایند کسی که برای امرار معاش خانواده‌اش تلاش کند، همانند مجاهد در راه خداوند است.

وی ادامه داد امروز که در جنگ اقتصادی با زورگویان عالم و استکبار جهانی هستیم نقش مجاهدت از طریق کار و تلاش بیش از پیش برای همگان و خصوصا مدیران ارشد سومین قطب پتروشیمی کشور ملموس است و به تک تک شما افتخار می‌کنیم.

منیری ابیانه ضمن پیگیری اوضاع معیشتی کارگران فضای سبز از پیمانکار مربوطه افزود شهرک پتروشیمی مکران به ذاته فرصت‌ساز اشتغال بومیان منطقه است و کوشش می‌کنیم با نظارت بر پیمانکاران، به گونه‌ای رفتار کنند که تنش‌های اقتصادی، معیشت لایه‌های مختلف کارگری در شهرک را دستخوش آسیب ننماید.

در این نشست صمیمانه، تنی چند از کارگران بومی درخواست‌های خود از پیمانکاران را مطرح کردند که مقرر شد شرکت پترو عمران مکران، متولی خدمات غیرصنعتی هاب سوم پتروشیمی کشور به عنوان دستگاه نظارت پیمانکاران، مانع اجحاف و تضییع حقوق کارگران گردد.

کارگران بومی؛ سرمایه‌های اصلی سومین قطب پتروشیمی ایران/ حضور صمیمی مدیرعامل پتروشیمی مکران در بین کارگران فضای سبز شهرک پتروشیمی مکران

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خالد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
خدا پدر بیامرزه ازش اینقدر شعور داره حالیش شد کاره کارگر سخته است.خدا به خودش و اولادش خیر بدهد
عباس زاده
|
Canada
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
واقعا که سخت است در اوضاع این روزهای مملکت کار اقتصادی کردن.تشکر از منیری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار