کد خبر: ۷۴۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 20 May 2019

تیم کاراته ایران در دومین مرحله لیگ سری آ. ترکیه با کسب ۶ مدال طلا از ۶ فینالیست یک رکورد تاریخی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، دومین مرحله لیگ سری آ. کاراته در حالی به میزبانی شهر استانبول ترکیه با حضور ۱۸۱۳ کاراته کا از ۱۰۲ کشور پیگیری می‌شود که نمایندگان کشورمان برای رسیدن به مدال در این مسابقات به روی تاتامی رفتند.

تیم ایران از ۶ فینالیستی که موفق شده بودند به دیدار فینال راه یابند به ۶ مدال طلای ارزشمند دست یافت و رکوردی تاریخی در سال ۲۰۱۹ بر جای گذاشت.
طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی، کاتای تیمی بانوان (مائده نصیری پی، مهری یزدانی و پریسا رحمانی)، بهمن عسگری، مهدی قراری زاده و صالح اباذری مدال‌های طلای تیم ایران در این پیکار‌ها را کسب کردند.

مهدی خدابخشی، علی مسکینی وکاتای تیمی مردان با ترکیب (ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر) ۳ مدال برنز این مسابقات را بدست آوردند.

تیم کاراته ایران در شرایطی در دومین مرحله لیگ جهانی سری آ. موفق به کسب این نتیجه تاریخی شد که در مرحله نخست این رقابت‌ها در اتریش، با کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در مجموع مردان و بانوان عنوان نایب قهرمانی را بدست آورده بود.

رده بندی مسابقات به شرح زیر است:

تیم ایران با کسب ۶ مدال طلا و ۳ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم ترکیه میزبان این بازی‌ها با ۴ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان شد و تیم ژاپن با یک طلا، ۳نقره و ۳ برنز در مکان سوم قرار گرفت.
اسپانیا با یک طلا و یک برنز سوم شد.
مونته نگرو و یونان هر کدام با یک طلا چهارم شد.
تیم‌های ایتالیا با ۲ نقره و یک برنز و چین تایپه با ۲ نقره پنجم و ششم شدند.
پرو و قزاقستان با یک نقره و یک برنز هفتم شدند.
تیم‌های آذربایجان، استرالیا، گرجستان با یک نقره هشتم شدند.
مصر با ۳ برنزنهم شد. ازبکستان و بلاروس با ۲ برنز دهم شدند و تیم‌های روسیه، کرواسی، مجارستان، تونس، سوییس، اکراین، اتریش و هنگ کنگ هر کدام با یک برنز مشترکاً در مکان یازدهم قرار گرفتند.

در بخش مردان ۳ طلا و ۳ برنز قهرمان

در بخش بانوان ۳ طلا قهرمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار