کد خبر: ۷۴۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶ 26 May 2019

فرمانده پليس راه شمال سيستان و بلوچستان گفت: افزون بر 200خودرو فاقد پلاك و پلاك مخدوش از 21 ارديبهشت تاكنون در تمامي محورهاي ارتباطي اين استان توقيف شدند.
سرهنگ كشواد بهروزي زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: طرح توقيف خودروهاي فاقد پلاك و پلاك مخدوش با هدف ارتقاي امنيت اجتماعي و پيشگيري از مشكلات و آسيب هاي احتمالي در مسيرهاي ارتباطي از اواخر ارديبهشت در سراسر سيستان و بلوچستان اجرايي شده است.
وي ادامه داد: در اين طرح تمامي خودروهاي پلاك مخدوش توسط ماموران انتظامي توقيف و روانه پاركينگ مي شوند و تا سه ماه امكان ترخيص آنها وجود ندارد.
فرمانده پليس راه شمال سيستان و بلوچستان كاهش تخلفات راهنمايي و رانندگي را از مهمترين مزاياي اجراي اين طرح عنوان كرد و گفت: بسياري از متخلفان از طريق مخدوش كردن پلاك هاي خودروهاي خود سعي در پنهان كردن جرم دارند كه با اجراي اين طرح تنها در محور زاهدان - خاش شاهد كاهش 40 درصدي اين نوع از خودروها در جاده ها هستيم.
وي افزود: اجراي اين طرح تا به صفر رساندن تمامي خودوي پلاك مخدوش در سيستان و بلوچستان با قوت ادامه دارد.
سرهنگ بهروزي زاده خاطر نشان كرد: ضروريست افراد از هرگونه حركت هاي مخاطره آميز پرهيز و زمينه آرامش و آسايش خود و ديگر شهروندان را فراهم سازند.
به گزارش ايرنا تردد خودروهاي پلاك مخدوش در محورهاي مواصلاتي سيستان و بلوچستان معضلي است كه همواره امنيت جاده ها را به خطر انداخته و سبب بروز حوادثي ناگوار مي شود به طوري كه سرعت سرسام آوربرخي از اين خودروها كه گاهي حامل سوخت قاچاق يا اتباع بيگانه هستند براي گريز از چنگ قانون موجب تصادفات ناگوار و سوختن عده اي بي گناه در آتش طمع سودجويان مي شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار