جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی عامل قتل جوان ۲۵ ساله در خیابان "امام خمینی(ره)" شهر ایرانشهر پس از ۳۲ ماه زندگی مخفیانه دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 15 June 2019

سردار احمد طاهری اظهار داشت: سی ام شهریور ماه سال 95در پی گزارش یک فقره تیراندازی منجر به جرح در خیابان "امام خمینی(ره)" شهر ایرانشهر بلافاصله تیم‌های از عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد 2 مرد موتورسوار با استفاده از یک قبضه سلاح کلت، جوانی 25 ساله را که به صورت پیاده به سمت منزلش در تردد بود مجروح که متاسفانه پس از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

وی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی اظهارات شاهدان عینی در محل حادثه و سرنخ‌های موجود عاملان این تیراندازی را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری آنان آغاز کردند. با توجه به متواری بودن متمهان این پرونده تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص بازگشت یکی از آنها به شهر ایرانشهر بدست آمد.

سردار طاهری عنوان کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی های لازم قضائی مخفیگاه متهم را در خیابان مولوی محاصره و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند و تحقیقات برای دستگیری همدست متواری متهم ادامه دارد. متهم به قتل 27 ساله در تحقیقات تخصصی پلیس به تیر اندازی اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار