فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان جوان ۲۵ ساله زاهدانی در کمتر از پنج ساعت از چنگال آدم‌ربایان رها شد.
کد خبر: ۷۴۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸ 27 May 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سردار محمد قنبری اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان جوان 25 ساله زاهدانی در کمتر از پنج ساعت از چنگال آدم‌ربایان رها شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این عملیات گفت: ساعت 17:48 روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در خیابان مصطفی خمینی شهر زاهدان بلافاصله تیمی مجرب از پلیس آگاهی وارد عمل شدند. در بررسی  اظهارات شاهدان عینی در محل آدم ربایی مشخص شد راننده یک دستگاه سواری هیوندا توسط 6 سرنشین 2 دستگاه پژو و ساینا از جلو یک تعمیرگاه خودرو ربوده شده است.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی تحقیقات گسترده ای را آغاز و در کمتر از 5 ساعت مخفیگاه آدم ربایان را در یکی مناطق شهر زاهدان شناسایی کردند. آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، فرد ربوده شده را قبل از رسیدن تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی رها و از محل متواری شدند. با توجه به اطلاعات بدست آمده تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهمان و انگیزه آنان از این آدم ربایی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار