کد خبر: ۷۵۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ 31 May 2019

اقشار مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان خاش سیستان و بلوچستان با شرکت پرشور خود در راهپیمائی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمایت از آرمانهای والای مردم مظلوم فلسطین به معامله قرن نه گفتند.

به گزارش ایرنا مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ در شهرستان خاش با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر رژیم صهیونیستی با آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

امام جمعه شهرستان خاش گفت: ملت سربلند و عزتمند ایران و منطقه باری دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب و پیام تاریخی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر شرکت در راهپیمائی روز جهانی قدس و کمک به نجات مستضعفان دنیا لبیک گفتند و حماسه ای دیگر خلق کردند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس خاش افزود: پیام حضور مردم ایران و مردم مسلمان در دنیا این است که راهپیمائی روز جهانی قدس محلی برای نمایش اتحاد و انسجام امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: امت اسلام با اتحاد و همدلی نابودی مستکبران را فریاد می زنند و ان شاءالله با یاری و امداد و نصرت پروردگار متعال بزودی زود غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی از صفحه روزگار محو می شود.
امام جمعه خاش از حضور پرشور و گسترده مردم در صحنه راهپیمائی روز قدس قدردانی کرد و اظهار داشت: قدس متعلق به تمام مسلمانان جهان بوده و قطعا امت اسلامی برای حفظ ارزشها و قبله نخستین خود همت و تلاش می کنند.

حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش هم از حضور مردم همیشه در صحنه و ولائی این شهرستان در راهپیمائی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار