با ابلاغ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان، ساعات آغاز به کار ادارات استان از شنبه 18 خرداد 98 ساعت 6 بامداد بوده و ساعت خاتمه آن از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13 و روزهای پنج‌شنبه ساعت 12 خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰ 04 June 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، با ابلاغ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان و در راستای مدیریت مصرف انرژی برق در فصول گرم سال، ساعات کاری ادارات استان از روز شنبه تغییر می‌کند.

بر پایه این گزارش ساعت کاری ادرات استان از 18 خرداد 98 تا اطلاع ثانوی در روزهای شنبه لغایت چهارشنبه از ساعت 6 الی 13 و روزهای پنج‌شنبه از ساعت 6 الی 12 اعلام شده است.

در ابلاغ سیده ثریا سیدزاده آمده است: ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه تغییری نخواهد کرد.

همچنین آن دسته از دستگاه‌های اجرایی واجد شرایط حقوقی مستقل که در روزهای پنجشنبه تعطیل هستند ضمن مدیریت ساعت کار کارکنان در پایان وقت اداری، ملزم هستند نسبت به برنامه‌ریزی برای حضور کارکنان از ساعت 6 صبح در محل کار اقدام نمایند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
پوستتون کندست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار