کد خبر: ۷۶۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ 09 July 2019

روز گذشته "نفت ما" در راستای وظیفه اطلاع رسانی خود از دستگیری چند نفر از کارکنان شرکت تجارت صنعت هلدینگ خلیج فارس به اتهام تخلفات گسترده مالی خبر داد. تنها پس از گذشت ساعاتی از انتشار این خبر در "نفت ما" بود که این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد که پرونده مذکور قبلا توسط این مجموعه شناسایی و به دستگاه‌های نظارتی و قضایی اعلام شده است.

اما نکته تاسف بار سمپاشی مزدوران رسانه ای علیه رسانه منتشر کننده این خبر بود.

ای کاش روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس به عنوان یک روابط عمومی حرفه ای در راستای شفاف سازی، یاد می گرفت به جای استخدام غضنفرها، اراجیف نیوزها و سگ های پودل که به کاسبی می پردازند(که در زمان خود منتشر خواهیم کرد) پیش از انتشار خبر "نفت ما"، اطلاع رسانی و شفاف سازی صادقانه را انجام می داد.

قطعا این گونه رفتار زیبنده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (با بیش از ۴۰ درصد از تولیدات پتروشیمی و ۵۰ درصد از صادرات پتروشیمی ایران ) که نام بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران را یدک می کشد نیست و انتظار رفتار حرفه ای می رود.

-اگر این شرکت صداقت دارد در مورد مسائل رخ داده در بخش بازرگانی پتروشیمی بندر امام توضیح شفاف خود را منتشر نماید.

"نفت ما" برای نشان دادن حسن نیت خود به مدت ۷۲ ساعت از انتشار اطلاعات دریافتی خودداری می نماید تا صداقت هلدینگ خلیج فارس را بیازماید!

-برخلاف ادعاهای مطرح شده در مورد اینکه تخلفات مربوط به سال های گذشته است مدیرعامل فعلی هلدینگ خلیج فارس باید به یاد داشته باشند یکی از تخلفات محرز یکی از مدیران بازداشتی سابق و برکنار شده فعلی در زمان آقای ربیعی این بود که محصول تولیدی یکی از مجتمع ها را بسیار ارزان تر از قیمت صادرات در بورس کالای داخل به قیمتی بسیار‌ پایین تر فروخته بود که ضرر چند میلیاردی را متوجه آن مجتمع کرده بود. لذا اینکه روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بخواهد تمام تخلفات صورت گرفته را مربوط به سال های گذشته و احتمالا مدیران قبلی بداند مصداق کامل بی صداقتی است.

و اما سخنی هم با روابط عمومی وزارت نفت؛برای وزارت نفت که خود روابط عمومی و رسانه دارد، استفاده از یک رسانه نخ نما شده (اراجیف نیوز) که سوابق سیاهی از جمله بازداشت به دلیل انتشار مطالب کذب و خلاف واقعیت و باج خواهی در کارنامه خود دارد، دور از شان و منزلت می باشد که در بزنگاهها به آنها متوسل شود و دست به دامن چنین افراد معلوم الحالی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار