گزارش و تصاویر نشست هم اندیشی معاون سیاسی استاندار با جمعی از فعالین رسانه ای استان
زینی وند معاون استاندار ضمن تشکر از بیان مطالب مفید و شفاف دراین جلسه گفت : توسعه در استان جز با همگرایی و هم افزایی امکان پذیر نیست و این نیازمند آرامش در استان است.
کد خبر: ۷۶۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 30 July 2019

تابناک : جلسه هم اندیشی دکتر زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با جمعی از فعالین رسانه ای استان در محل استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش تابناک از زاهدان دراین جلسه 4 ساعته تعدادی از فعالین رسانه ای استان به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل مختلف استان پرداختند و مطالبی بصورت شفاف خطاب به معاون استاندار بیان شد.

دکترزینی وند : مدیر ترسو و بخشنامه ای نمی خواهیم / توسعه جز با همگرایی ممکن نیست

 

توسعه جز با همگرایی ممکن نیست

بنا براین گزارش در پایان و پس از اتمام صحبت های فعالین رسانه ای استان ، زینی وند معاون استاندار ضمن تشکر از بیان مطالب مفید و شفاف دراین جلسه گفت :  توسعه در استان جز با همگرایی و هم افزایی امکان پذیر نیست و این نیازمند آرامش در استان است.

وی اشاره ای به اهمیت موضوع رسانه در مدیریت امروز داشت و گفت :  اگر مدیر یک دستگاه دولتی اهمیت فضای رسانه را درک نکند قطعا مدیریت بلد نیست و نمیتواند در جامعه مدیریت کند ، امروز ناظری دلسوزتر از افراد حرفه ای و بی غرض نیست ، نباید کانال ها و افراد بی هویت و بی شناسنامه در فضای مجازی نفوذ کنند و رسانه را دکان باج خواهی قرار دهند.

دکتر زینی وند در خصوض نگرانی فعالین رسانه ای در خصوص نبود آموزش کافی با موضوع فضای مجازی و رسانه ای نیز بیان داشت :  استانداری آمادگی دارد تا آموزش فضای مجازی را در قالب یک سازوکار در کارگاه های مشخص شده پیگیری و اجرایی کند که این نیز نیازمند پای کار بودن خود عزیزان است.

دکترزینی وند : مدیر ترسو و بخشنامه ای نمی خواهیم / توسعه جز با همگرایی ممکن نیست

 

مدیر ترسو و بخشنامه ای نمی خواهیم

معاون سیاسی استاندار در پاسخ به موضوع عملکرد ضعیف برخی از مدیران و عدم ارتباطشان با رسانه ها نیز گفت: ما  مدیر ترسو و بخشنامه ای نیاز نداریم.مدیر غیر پاسخگو را باید در فضای مجازی مورد مواخذه قرار دهید،مدیران حق ندارند در مورد انتقادات از رسانه ها شکایت کنند،پروژه های تخریب سازمان یافته با انتقاد سازنده فرق میکند  و ما نیز با آن مخالفیم و با آن برخورد میکنیم اما در موضوع نقد نگاه ما این نیست و نقد را پذیرا هستیم.

 

دکتر زینی وند در خصوص سوالی در مورد تقسیم استان اینگونه پاسخ دادند که چرا رسانه ها در این خصوص مقاله نمی نویسند و منتشر نمیکند؟ کجای این سرزمین که به استان معروف است شبیه استان است؟ بنده گاهی بیش از ۱۰ روز میشود که جناب استاندار را نمی بینم،چون استان پهناور است و مشکلات پیش رو و مسافت زیاد باعث پیش آمدن این مشکلات میشود ، نمی شود اینگونه استان را اداره کرد ، تقسیم درون استانی را به شدت پیگیری میکنیم تا مسکنی باشد برای حل مشکلات استان،اگرچه تاکنون هیچ پرونده ای در مورد تقسیم استان وجود ندارد و بحث این مورد خاص در رسانه هیچ ایرادی ندارد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری ضمن گلایه از نگاه نادرست به استان گفت : پوشش خشن و امنیتی استان را باید عوض کنیم ، متاسفانه گاهی به جهت عدم شناخت کافی استان فیلم هایی ساخته میشود که نباید اینگونه باشد و ما برای مقابله با این موضوع در پی حمایت از کسانی هستیم که درخصوص چهره واقعی استان فیلم سازی انجام دهند.

چهره شهرها باید تغییر کند

وی در پایان ضمن گلایه از عملکرد برخی از مدیران دستگاه های دولتی اشاره ای به موضوع شهرداری ها داشت و گفت : بنده با ورود به بعضی از شهرهای استان غم دوران را در وجودم حس میکنم ، جهره خاک گرفته و بی روح شهرها را می توان گاهی با یک رنگ و نظافت عوض کرد و این چهره را تغییر داد،رسانه می تواند گفتمان را در این استان حاکم کند.

دکترزینی وند : مدیر ترسو و بخشنامه ای نمی خواهیم / توسعه جز با همگرایی ممکن نیست

 

 

گزارش : یونس دهمرده

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار