رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت فعالیت‌های این واحد را در راستای افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای تشریح کرد.
کد خبر: ۷۷۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 31 August 2019

تابناک فارس به نقل ایسکانیوز:ابراهیم حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درباره درآمدهای غیر‌شهریه‌ای این واحد اظهار کرد: واحد مرودشت در راستای افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای گام‌های مثبتی برداشته است که برای به نتیجه رساندن این تلاش‌ها، نیاز به زمان دارد.

وی افزود: در همین راستا، کشت گل‌محمدی را در زمین کشاورزی 20 هکتاری همجوار دانشگاه آغاز کرده‌ایم که سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین مجوز تاسیس 2 باب گلخانه را دریافت کرده‌ایم که هر باب آن حدود 7500 متر مربع زیربنا دارد.

حسینی ادامه داد: امیدواریم در شورای اقتصادی و کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی برای تامین بودجه مورد نیاز تاسیس این گلخانه به جمع‌بندی‌های لازم برسیم و فعالیت‌های خودمان را به سرعت آغاز کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت تصریح کرد: راه‌اندازی مجتمع خدمات بین راهی نیز از دیگر اقدامات واحد مرودشت در راستای افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای است؛ 95درصد کار این پروژه به اتمام رسیده است و 5‌درصد باقی مانده نیز در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

وی گفت: در مجتمع امام رضا(ع) واحد مرودشت، رستورانی وجود دارد که مجوزهای لازم برای تبدیل آن به تالار پذیرایی گرفته شده و واگذاری آن به مزایده گذاشته شده است؛ این پروژه با همکاری بخش خصوصی اجرایی خواهد شد.

حسینی با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان واحد مرودشت خاطرنشان کرد: محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان واحد در آینده‌ای نزدیک، به مرحله تجاری سازی خواهد رسید و می‌توانیم از این طریق نیز، درآمدزایی داشته باشیم. تلاش می‌کنیم درآمد غیر شهریه‌ای واحد مرودشت تا پایان سال جاری به 3 تا 4 میلیارد تومان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار