دبیر نخستین «عکسواره عاشورایی» ایزد شهرازفراخوان نخستین دوره مسابقه عکاسی «عکسواره عاشورایی» در ایزدشهر خبر داد.
کد خبر: ۷۷۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 06 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، مهدی نصراله زاده دبیر نخستین «عکسواره عاشورایی» ایزد شهردر گفت و گو با خبرگزاری تابناک مازندران ، از برگزاری نخستین «عکسواره عاشورایی» با اهداف به تصویر کشیدن حضور مردم و هیئت های عزاداری در ماه محرم و شناساندن حادثه عاشورا از نگاه دوربین خبر داد و گفت: نخستین «عکسواره عاشورایی» ایزد شهر با محور یت سنت‌ها و آیین‌های عزاداری استان های ایران زمین، جلوه‌های ماه محرم در زندگی امروزی، مراسم تعزیه و شبیه‌خوانی، کاروان‌های عزاداری، شام غریبان، شیرخوارگان حسینی،کودک و محرم در این شهر برگزار می شود.
وی با اشاره به شرایط شرکت در این مسابقه خاطرنشان کرد: این مسابقه به صورت رقابتی برگزار می شود و هر عکاس مجاز به ارسال حداکثر پنج قطعه عکس به دبیر خانه است وعکس ها می توانند با دوربین عکاسی و یا موبایل گرفته شود.
نصراله زاده در ادامه افزود: عکس ها می توانند سیاه و سفید و یا رنگی باشند وحجم عکس های ارسالی حداقل یک مگابایت و حداکثر دو مگابایت و با فرمت jpeg باشد و همراه با عکس، نام و نام خانوادگی عکاس و یک راه ارتباطی مانند شماره تماس به دبیرخانه ارسال گردد.
دبیر نخستین «عکسواره عاشورایی» ایزد شهر با ارایه این مطلب که عکس های فوتومونتاژ در این جشنواره پذیرفته نمی شود گفت: عکس های ارسالی نباید دارای امضاء ، تاریخ ، قاب ، حاشیه، مارک و لوگو باشند وهرگونه اصلاح رنگ و یا برش عکس نباید به استناد اثر خدشه وارد کند.
دبیر نخستین عکسواره عاشورایی ایزد شهر به زمان ارسال آثار به دبیر خانه اشاره کرد و ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند از ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ مصادف با دهم محرم الی ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۸ آثار خود را به دبیر خانه «عکسواره» به شماره تلگرام ۰۹۱۱۲۲۲۳۴۳۷ یا توسط لوح فشرده به آدرس دبیر خانه «عکسواره» واقع در ساختمان شورای شهر ایزدشهر، مقابل داروخانه دکتر ولیزاده ارسال کنند.
وی با ارایه این مطلب که ارسال آثار به دبیرخانه به منزله پذیرش مقررات شرکت درمسابقه است ادامه داد: پس از داوری آثار و در صورت راهیابی اثر به نمایشگاه فایل اصلی عکس در ابعاد بزرگ و خروجی اصلی دوربین از عکاس دریافت خواهد شد.
نصراله زاده افزود: پس از داوری آثار از صاحبان آثار برتر در آیین اختتامیه با اهدای تندیس عکسواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل به عمل خواهد آمد
دبیر نخستین عکسواره عاشورایی ایزد شهر در پایان افزود: آیین اختتامیه و تقدیر از برندگان، نیمه دوم مهر ماه ۱۳۹۸ در موزه گالری دیدی واقع در ایزدشهر برگزار می شود.
که علاقمندان به شرکت در این مسابقه جهت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره همراه ۰۹۳۵۸۳۰۷۴۴۸ دبیر خانه «عکسواره» تماس حاصل کنند.
گفتنی است که «اسحق تونی» شهردار ایزد شهر به عنوان رییس ستاد ، «مهدی نصراله زاده» به عنوان دبیر، «حمیدرضا گل محمدی تواندشتی» به عنوان مدیر روابط عمومی، «مسعود ساداتی» به عنوان مدیر اجرایی، «سما کابلی» به عنوان مدیر برنامه ها و تشریفات ، «آرش رمضانی فوکلایی» «امیر حسین نعیما» و « شیدا پورنبی» به عنوان هیات داوران در تیم نخستین«عکسواره عاشورایی» ایزد شهر همکاری دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار