با نواختن زنگ امید آینده؛
آیین بازگشایی مدارس امید آینده موسوم به "زنگ امید آینده" با حضور علیرضا سالک مقدم رئیس اداره آموزش و توسعه مدیریت و محمد اکبری شهریاری رئیس شعبه بانک در زاهدان، «خدادادکیانی» معاون پژوهشی ناحیه یک آموزش و پرورش زاهدان و تعدادی از خانواده دانش آموزان در مدرسه امید آینده در این شهرستان، برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳ 28 September 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سال تحصیلی ٩٩-1398 با نواختن زنگ امید آینده و قرائت پیام بانک در مدرسه امید آینده در شهرستان زاهدان در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرق کشور، رسماً آغاز شد.

سال تحصیلی جدید در مدرسه امید آینده در زاهدان آغاز شد/ زنگ امید آینده، ابتکار بانک آینده با همکاری آموزش و پرورش

 در این مراسم علاوه بر نواختن زنگ امید آینده، پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد و دانش آموزان با عبور از زیر قرآن مجید راهی کلاس های درس شدند.

بانک آینده در این مراسم از 10دانش آموز نمونه این مدرسه پسرانه با اعطای کارت هدیه، تقدیر کرد.

مدرسه 6کلاسه امید آینده به مساحت 3560 مترمربع و زیربنای 690مترمربع در مرکز استان سیستان و بلوچستان در سال١٣٩۶ احداث و به بهره برداری رسیده است و حدود 590 دانش آموز در دو نوبت در مقطع ابتدایی در این مدرسه تحصیل می کنند.

بانک آینده يازده مدرسه امید آینده در مناطق کمتر برخوردار در شیراز، ایلام، سنندج، زاهدان، کرمان، بیرجند، بوشهر، یاسوج و بندرعباس، تالش و تهران احداث کرده است و حدود 4 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل
می کنند.

در اين مراسم همچنين مديران ارشد بانك آينده علاوه بر بازديد از مدرسه و گفت و گو با مديران و معلمان با دانش آموزان و اولياء آنها گفت و گو كردند و همچنين به مناسبت آغاز سال تحصيلي و برگزاري آيين زنگ اميد آينده، به دانش آموزان اين مدرسه بسته هاي لوازم التحرير و نوشت افزار اهدا كردند.

اهداي بسته هاي نوشت افزار به دانش آموزان سراسر كشور در آغاز سال تحصيلي از سنت هاي نيكوكاري بانك آينده است كه بر مبناي ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي است كه  از سال 1395 بنا نهاده شده و در اين مدت بيش از 6 ميليون بسته لوازم التحرير ميان دانش آموزان كشور توزيع شده است، كه امسال نيز همزمان با اول مهر اين سنت حسنه به صورت گسترده آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار