مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای فعالیت سامانه بارشی تا امروز ۱۲۵ میلی متر باران در «مچان» سرباز باریده است که معادل مجموع بارندگی چهار سال اخیر زابل در شمال استان است.
کد خبر: ۷۹۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷ 25 October 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان محسن حیدری اظهار داشت: از ابتدای سامانه تا صبح امروز از حداقل ۱۰۸ ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی استان گزارش بارندگی دریافت شده که بارش های دو ایستگاه «مچان» و «کجدر» در سرباز بیش از ۱۰۰ میلی متر بوده است.
وی با بیان اینکه سامانه بارشی از چهارشنبه سوم مهرماه در استان فعال شده است، افزود: در این مدت از ۹۰ ایستگاه بیش از ۱۰ میلی متر بارندگی گزارش شده که بارش های ۳۰ نقطه بیش از ۳۰ میلی متر بوده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیشترین بارش های سامانه تا صبح امروز به ترتیب مربوط به ایستگاه های «مچان» سرباز با ۱۲۵، «کجدر» سرباز با ۱۰۴، «رئیس آباد» سرباز ۸۴٫۵، «سورکمب» چابهار ۷۲، «اسلام آباد» سراوان ۶۸، شهر مهرستان ۶۶٫۸٫، «مومان» چابهار ۶۶، «دهیرک» قصرقند ۶۱، «پسکوه» سیب سوران ۶۰٫۵ و «کشیک» سرباز ۶۰ بوده است.
حیدری در بخش دیگری با بیان اینکه سامانه بارشی تضعیف شده است، گفت: بر اساس خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی انتظار می رود امروز نیز بارش های پراکنده در استان روی دهد که به صورت نقطه ای منجر به تشکیل روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل ها شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار