معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح پروژه های حوزه سیستان:
جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت وزارت ورزش و جوانان بدنبال توسعه و پیشرفت زیرساخت های ورزشی در استان‌های مرزی همچون سیستان و بلوچستان است.
کد خبر: ۷۹۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 26 October 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در سفر یکروزه به شمال استان سیستان و بلوچستان و در جریان افتتاح پروژه های مهم ورزشی حوزه سیستان اظهار داشت: امروز یکی از روزهای خوب کاری من بود، حضور در جمع مردم زابل، نیمروز و هیرمند و بویژه روستای قرقری و افتتاح پروژه های ورزشی این منطقه و این انرژی و میهمان نوازی خوب حال آدم را خوب میکند و مسئوولیت ما را بالاتر می برد.

جمشید تقی زاده در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید نگاهش به ورزش در راستای ایجاد عدالت است، البته عدالتی که منتهی به رشد استعدادها شود، این دولت به دنبال انتقال تیمهای ورزشی از شهرهای بزرگ به سایر شهرها نبود بلکه به دنبال گسترش امکانات ورزشی بود تا استعدادهای ورزشی جواناان و نوجوانان سراسر کشور شکوفا شود.

وی همچنین تاکید کرد: جهت کشف استعدادهای کشور، دولت یازدهم آمایش سرزمینی انجام داده است تا هر منطقه ای با توجه به استعدادهایش صاحب مجموعه های ورزشی شود.

وی خاطر نشان کرد: در دولت دوازدهم دو کار بزرگ المپیاد استعدادیابی و مسابقات روستایی خوشه چین در حال برگزاری است تا همه جوانان بتوانند شرایط رشد را داشته باشند این المپیادها و مسابقات اولا باعث ایجاد انگیزه میشود ثانیا جوانانی که دیده نشدند را به ورزش کشور معرفی می کند یعنی ازآن گمنامی که گرفتارش هستیم رهایی می دهد.

معاون وزیر ورزش و جوانان توجه به نقاط کم برخوردار از دیگر سیاست های دولت تدبیر و امید خواند و افزود: ما تا به امروز تلاش کردیم در چنین مناطقی مثل سیستان و بلوچستان بیشتر حضور پیدا کنیم و پروژه های این مناطق را سریعتر پیش ببریم. البته مسئوولان استانی هم کمک کردند و می کنند و این نشان میدهد یک عزم ملی در این مسیر وجود داشته باشد.

جمشید تقی زاده در خصوص ورزش بانوان نیز یادآور شد: ورزش بانوان هم از دیگر اولویت های ماست. استان سیستان و بلوچستان در استفاده از بانوان در پست های مدیریتی سرآمد است و ما از مسئوولان ورزش استان و هیئت های ورزشی می خواهیم در ورزش هم به این قشر توجه شود این از سیاست های جدی و خدشه ناپذیر دولت تدبیر و امید است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: تحریم های ظالمانه آمریکا شرایط سخت اقتصادی درکشور بوجود آورده ، در چنین شرایطی نقش ورزش مهمتر جلوه می کند، ورزش و ورزشکاران باید پیام آور نشاط، شادابی و امید باشند و در این مسیر هم همه ما باید تلاش کنیم تا کام مردم با ورزش شیرین شود.

وی در خصوص توسعه ورزش همگانی نیز گفت: هر قدر تشویق کنیم مردم به ورزش روی بیاورند و ورزش کنند همان قدر به سلامت و ایجاد نشاط در جامعه کمک کرده ایم این موضوع هم جزو سیاست های جدی ماست و آن را پیگیری می کنیم.

معا‌ن وزیر ورزش و جوانان در پایان متذکر شد: خوشبختانه ورزش همگانی در 6 سال گذشته رشد خیلی خوبی داشته ولی هنوز هم کم است و باید در کنار هیئت ها، شهرداری ها به کمک بیایند و با ایجاد امکانات ساده ورزشی کمک کنند تا مردم بیشتر به سمت ورزش بیایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار