پسر ۱۸ ساله‌ای در اقدامی جنون آمیز ،پدر، مادر و برادر ۱۳ ساله خود را با ضربات چاقو به قتل رساند.
کد خبر: ۷۹۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 05 November 2019

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت:  متهم  در اظهارات اولیه خود عنوان کرد که تبعیض بین او و برادر کوچکش توسط والدین، علت ارتکاب قتل‌ها بود و به دلیل عقده گشایی اقدام به این عمل کرده است.

سرهنگ سرپناه تصریح کرد: از آنجایی که والدین متهم نوجوان شاغل بودند، او با استفاده از فرصت پیش آمده ابتدا برادر ۱۳ ساله خود را با ضربات پی در پی چاقو به قتل رساند و بدن بی جان برادرش را به اتاق خواب برد.

وی افزود: در اواخر همان روز که پدر این فرد از سرکار به منزل بازگشت، به محض ورود به خانه توسط پسر مورد هجوم قرار گرفته و به دلیل جراحات وارده از ناحیه گردن توسط فرزندش به قتل رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: همین روال نیز برای مادر خانواده رخ داد و به این ترتیب یک جنایت خانوادگی در شاهدشهر شهریار به وقوع پیوست.

وی افزود: پس از انجام قتل‌ها توسط متهم، او تعدادی از انگشتان خود را بریده و کلانتری محل آمد و مدعی شد که فردی نقاب دار به داخل خانه آمده و پدر، مادر و برادر کوچک خود را به قتل رسانده است و انگشتان من را نیز برید که در آخر توانستم از دست او فرار کردم.

سرهنگ سرپناه اظهار کرد: با توجه به موضوع و بررسی صحنه جنایت، بازجویی‎ها از این فرد صورت گرفت و با توجه به زاوایای پرونده و بررسی ماموران، متهم به ناچار به جنایت ارتکابی خود اعتراف کرد و ماجرا را برای پلیس تشریح کرد.

به گفته این مقام انتظامی پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی گذاشته شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار