سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از خسارت افزون بر ۸۴ میلیارد ریالی سرقت علائم و تابلوهای راهنمایی‌و رانندگی در جاده‌های این استان در ۷ ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 07 November 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ایوب کرد در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اظهار داشت: تخریب و سرقت تابلوهای هشدار دهنده رانندگی که همواره جان رانندگان و مسافران را در معرض خطر قرار می دهد به یکی از معضلات جاده‌های این استان تبدیل شده است.

وی افزود: این اداره‌کل به منظور افزایش ایمنی جاده‌ها با وجود مشکلات اعتباری بر حسب وظیفه عملکردی سریعا علائم و تابلوها را جایگزین می کند.

نصب ۵۷۰۰ عدد تابلو

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خط کشی هزار و ۳۰۰ کیلومتر، نصب پنج کیلومتر گاردریل، دو و نیم کیلومتر نیوجرسی، پنج هزار و ۷۰۰ عدد تابلو( مسیرنما، انتظامی و اخطاری)، ۵۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی، ایمن سازی ۵۵ عدد سرگاردریل، هشت هزار عدد چشم گربه ای، ۱۵۰ متر سرعت گیر و۳۰ عدد چراغ چشمک زن را از مهمترین اقدامات این اداره کل در جایگزینی تابلوها و علائم سرقت شده در این استان ذکر کرد.

کرد افزود: همچنین در هفت ماه امسال ۴ هزار و ۵۰۰ عدد تابلو نیز توسط راهداران این اداره کل شستشو شده است. 

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان با ۳۱ مجتمع خدماتی رفاهی فعال در محورهای ارتباطی در رتبه ۲۸ کشوری از این حیث قرار دارد، افزود: مهمترین معضل برای راه اندازی مجتمع های در دست احداث استان عدم صدور مجوز جایگاه سوخت است که  سبب دلسردی سرمایه گذاران بخش خصوصی شده است.

نصب  ۲۹ سامانه ثبت تخلفات در ۱۰۰۰ كيلومتر

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان راه اندازی سامانه های ثبت تخلف را عامل مهمی در کاهش تصادفات رانندگی عنوان کرد و افزود: عملیات نصب  ۲۹ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای جدید در بیش از هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی فاقد سامانه استان  آغاز شده است.

کرد در پایان با اشاره به اهمیت رفع نقاط پر تصادف در کاهش تصادفات رانندگی اظهار داشت: امسال ۲۸ نقطه پر تصادف در استان اصلاح و برطرف شده و ۱۱ نقطه دیگر نیز درحال انجام است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
fCgIxjDtG
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
خیلی هم عالی و تشکر
eDonOgNPQjmlUT
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
خخخخخخخخخخ، سرقت علائم؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار