مدیرکل نوسازی مدارس لرستان خبرداد؛
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار یونیسف به مدارس دخترانه لرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۷۹۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 10 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: محمدرضا حیدری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار یونیسف برای سرویس‌های بهداشتی مدارس به ویژه به مدارس دخترانه لرستان اختصاص یافت.

حیدری  در دیدار کارکنان اداره کل نوسازی مدارس لرستان با نماینده، ولی فقیه استان بیان کرد: با توجه به اینکه اکنون ۲ هزار و ۸۸۱ کلاس درس لرستان بخاری نفتی دارند، تلاش می‌شود با اقدام جهادی و شبانه روزی این بخاری‌ها جمع آوری شوند.

او با بیان اینکه امیدواریم تا پایان آبان ماه بخش بزرگی از بخاری‌های نفتی مدارس جمع آوری شود، اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۷۰۰ مورد از بخاری‌های نفت سوز استان که دارای علمک گاز در ورودی مدارس بودند، جمع آوری شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان عنوان کرد: تاکنون ۹۷.۵ میلیارد تومان اعتبار توسط خیرین استان تعهد شده است و خیرین مدرسه ساز استان در ۱۰۳ پروژه نوسازی مدارس مشارکت دارند.

حیدری ادامه داد:لرستان بیشترین میزان اعتبار سیل را برای بازسازی مدارس دریافت کرده است و در حوزه استاندارد سازی مدارس لرستان ۵۲ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

او گفت: تاکنون ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از اعتبارات ملی تخصیص یافته است که در مجموع در حوزه خسارات سیل ۳۱ میلیاردتومان دریافت شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان بیان کرد: کل اعتبار نوسازی مدارس لرستان در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان بوده، که این رقم امسال به ۴۷ میلیارد تومان رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار