سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش 20 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه امسال 27 میلیون و 74 هزار و 388 تردد توسط دستگاهای تردد شمار نصب شده در محورهای استان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۷۹۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 19 November 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از افزایش 20 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه امسال 27 میلیون و74 هزار و 388 تردد توسط دستگاهای تردد شمار نصب شده در محورهای استان به ثبت رسیده است.

ایوب کرد با بیان اینکه این حجم تردد توسط 74 دستگاه تردد شمار نصب شده در محورهای استان به ثبت رسیده است گفت: سرعت متوسط در جاده های استان در شش ماه نخست امسال 82 کیلومتر برساعت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 کیلومتر کاهش سرعت را نشان می دهد.

وی افزود: بیشترین تردد ها طی این مدت به ترتیب در محورهای مواصلاتی بمپور – ایرانشهر با بیش از یک میلیون و 425 هزار تردد، ایرانشهر – بمپور با بیش از یک میلیون و 409 هزار تردد و هیرمند – زابل با بیش از 919 هزار تردد به ثبت رسیده است.
سرپرست اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در محورهای میرجاوه – زاهدان، نیکشهر – قصرقند و قصرقند – نیکشهر نیز در این مدت بیشترین درصد سرعت غیرمجاز به ثبت رسیده است.
کرد در پایان از کاهش 3 درصدی سرعت غیرمجاز در شش ماه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: از رانندگان انتظار می رود، ضمن رعایت سرعت مطمئنه در طول سفر به علائم نصب شده در محورها توجه کافی داشته، و با توجه به طولانی بودن برخی مسیرهای استان و احتمال خستگی و خواب آلودگی از استراحتگاه های بین راهی و مجتمع های خدماتی رفاهی جهت استراحت و رفع خستگی استفاده کنند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
KMegOZDXGWtYz
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
خیلی هم عالی و تشکر
dahbwDZnOScCmt
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
خوب وقتی استان اینقدر بزرگه آمار این چنینی دور از ذهن نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار