سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان:
مجید محبی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در راستای حمایت از واحدهای تولیدی که نیاز به احیاء دارند توسط سیستم بانکی پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۰۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸ 29 November 2019

به گزارش تابناک سیستان  وبلوچستان مجید محبی در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: امسال در راستای تحقق نامگذاری سال رونق تولید اعتبارات بسیار خوبی در حوزه حمایت از واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است .

محبی گفت: این اعتبارات از محل بند الف تبصره ۱۸ و کمک‌های فنی و اعتباری و بند ب و ز تسهیلات در بحث بازسازی و سرمایه‌ در گردش واحدهای تولیدی و همچنین طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی اختصاص داده شده است .

وی گفت: به رغم اینکه این اعتبارات به صورت اسناد خزانه تخصیص یافته اما بانک‌ها همکاری بسیار خوبی در پرداخت تسهیلات داشته اند و هشت بانک طرف قرارداد پرداخت این تسهیلات هستند .

محبی گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای حمایت از واحدهای تولیدی که مشکلاتی با سیستم‌های بانکی و یا دستگاه های دولتی دارند به صورت تخصصی با حضور دستگاه اجرایی و مجری واحد تولیدی برگزار میشود و رایزنی های لازم برای رفع مسائل و مشکلات مربوطه انجام می‌شود تااین واحدها بتوانند به چرخه تولید برگردند و فعالیت اقتصادی داشته باشند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: جلسات ستاد تسهیل در شهرستان ها نیز باید برگزار شود تا اطلاع‌رسانی برای تسهیلات نیز انجام شود و هم موانع و مشکلات فرآوری واحدهای تولیدی شهرستانها نیز مرتفع شود .

وی گفت: عمده مشکل واحدها در بحث تامین مواد اولیه از خارج از استان و رقابت در بازار فروش است که تمهیداتی نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده و تسهیلات یارانه دار بخشی از این کمک هاست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار