معاون درمان بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان گفت: همه ماهه ده ها نفر از افراد بی خانمان، با حال عمومی بد و یا حتی کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) منتقل می شوند.
کد خبر: ۸۰۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۲ 02 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکتر عقیل میری گفت: این بیماران که اغلب دچار اعتیادند و مدت ها بدون صرف غذای مناسب در حاشیه خیابان ها با وضع نامناسبی از هوش می روند عموما توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می شوند.

وی با اشاره به اینکه این افراد در بیمارستان به صورت رایگان تحت درمان تخصصی قرار گرفته و پس از دریافت غذای مناسب و حتی استحمام ترخیص می شوند گفت: از آنجا که ترخیص این قبیل بیماران با لباس بیمارستان مشکلاتی را برای آنان و حتی بیمارستان ایجاد می کند، البسه غیر بیمارستانی از محل کمک های خیریه تهیه شده است که در هنگام ترخیص این افراد در اختیارشان قرار می گیرد.

معاون درمان بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) ادامه داد: بعضا خانواده و یا اطرافیان این قبیل بیماران بعد از بروز غیبت های طولانی تصمیم می گیرند تا به جستجوی این افراد بپردازند.

وی افزود: مواردی وجود داشته است که اطرافیان و آشنایان، این افراد را در بیمارستان پیدا کرده اند و لازم است تا خانواده های این افراد بیمارستان ها را نیز برای یافتن آنان جستجو کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار