علی ساری:
نماینده مردم اهواز گفت: مورد خیلی مهمی که باید در مجلس آینده به صورت جدی دنبال شود، مربوط به ارزش افزوده و آلایندگی ناشی از نفت است که پرداخت آلایندگی برای اولین بار شروع شده است، اما با توجه به شرایط خاص مملکت فعلا بخش‌هایی از مبلغ مربوطه پرداخت شده و نیاز است که این موضوع نیز به صورت جدی دنبال شود.
کد خبر: ۸۰۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰ 06 December 2019

علی ساری که امروز، جمعه برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: واقعیت امر در هر کشوری این است که مجلس اهمیت خود را دارد. در مجلس دهم، یکسری کارها در حوزه محلی، ملی و بین‌المللی به صورت خیلی خوب پیش رفتند اما نیاز است که این اقدامات همانگونه که به خوبی آغاز شده‌اند، ادامه پیدا کنند. حالا چه توسط خود ما اگر دوباره انتخاب شدیم و چه توسط کسانی که موفق می‌شوند به مجلس یازدهم راه پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موردی هم وجود داشته است که در حال پیگیری آن برای خوزستان بودید، اما موفق به انجام آن نشدید و در صورت راه‌یابی به مجلس یازدهم آن را پیگیری کنید؟ گفت: مواردی هستند که پیگیری شدند و هنوز نیاز به پیگیری دارند؛ مانند حوزه مربوط به ریزگردها. البته کارهایی انجام شد که اثرات خیلی خوبی داشت اما نیاز است که کار با جدیت تمام صورت بگیرد. برای اولین بار نیز ردیف ریزگردها در مجلس دهم شکل گرفت که به صورت ارزی بود، ولی طی اعتراضاتی که در مجلس دهم در خصوص هزینه‌کرد این ردیف وجود داشت، نیاز است این ردیف با دقت پایش شود تا این پروژه بتواند به خوبی به سرانجام برسد.

این داوطلب انتخابات مجلس افزود: موارد مربوط به آب، فاضلاب و سلامت نیز پیگیری شدند. چهار بیمارستان در خوزستان احداث شد که همگی کار گروهی بودند. همچنین کار ریزگردها توسط مجمع نمایندگان استان بود. پروژه آب و فاضلاب نیز که مصوبه هیات دولت است در استان خوزستان شروع شد و کماکان ادامه دارد که باز هم این مهم توسط مجمع نمایندگان خوزستان دنبال شد و همچنان انتظار می‌رود که این مورد به دقت پایش شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث ورودی آب اهواز و تصفیه‌خانه‌های اهواز و همچنین موارد ملی در عرصه سیاسی دنبال شدند. مورد خیلی مهمی که انتظار داریم به صورت جدی دنبال شود، مربوط به ارزش افزوده و آلایندگی ناشی از نفت است که پرداخت آلایندگی برای اولین بار شروع شده است، اما با توجه به شرایط خاص مملکت فعلا بخش‌هایی از مبلغ مربوطه پرداخت شده و نیاز است که این موضوع نیز به صورت جدی دنبال شود.

ساری افزود: در حوزه سیاسی کشور نیز فعالیت‌هایی بوده است و مجلس دهم سعی کرده است، منطبق بر منش اعتدال، موضوع را در این حوزه دنبال کند. کشور به این اعتدال نیاز دارد و کماکان انتظار دارم تمام فعالان سیاسی چه هم‌طیف‌های سیاسی خودم یعنی اصلاح‌طلبان و چه سایر فعالان سیاسی در این دوره نیز فعالیت گسترده‌ای داشته باشند تا شاهد مشارکت پرشور باشیم.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار