نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: از مولوی عبدالحمید پرسیدم انصافا ایشان(مولوی کوهی) صلاحیت مدرسه داری و طلبه پروری دارند که آقای عبدالحمید خندید و چیزی نگفت.
کد خبر: ۸۰۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 08 December 2019

آیت‌الله محامی در جمع دانشجویان زاهدانی گفت: قانون را باید در این خصوص ملاک قرار داد، از روزهای اول حضورم در سیستان و بلوچستان یکی از موضوعاتی که مطرح بود، دستگیری وی بود؛ برخی می‌گفتند این مولوی از نظر علمی و اجتماعی در رده بالایی قرار نداشته و در روستا زندگی می‌کند، مولوی کوهی شهروند جمهوری اسلامی ایران است و باید تابع قوانین نظام به فعالیت بپردازد.

وی افزود: اینکه برخی از حرف‌های مولوی کوهی مطالبه‌گری اجتماعی بوده قابل تحمل است و ما نیز این مطالبه‌گری‌ها را داریم، یکی از این مطالبه‌گری‌ها قاچاق سوخت است که ما نیز در این زمینه بارها سخنرانی و صحبت کرده‌ایم و این مسئله را به دادگاه روحانیت، مسئولان استانی و حتی رئیس قوه قضائیه هم اعلام کرده‌ایم، اما فهرستی را از عملکردهای غیرقانونی وی برایمان آورده‌اند که نیاز است دادگاه رسیدگی کند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: در زمینه مولوی کوهی اعلام کرده بودیم که اگر می‌شود با تذکر موضوع را حل کنیم اما به بنده گفتند که وی در دوران فعالیت آیت‌الله سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان وی با وساطت ایشان و با دادن تعهد کتبی آزاد شده بود، اما با آزادی دوباره وی اقدامات گذشته غیرقانونی خود را از سر گرفته بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: امام جماعت اهل سنت مسجد مکی زاهدان چندین بار در این زمینه با بنده تماس گرفته‌اند، من در یک تماس گفتم ایشان نه تنها عملکرد غیرقانونی دارد و با تعهد در دوران نماینده سابق ولی فقیه در استان آزاد شده، بلکه مدرسه دینی و برگزاری نماز جمعه وی نیز غیرقانونی است و به فکر گسترش مدرسه غیرقانونی‌اش است. قانون، قانون است و در مورد همه باید قانون را ملاک قرار داد تا همه بدانند باید پایبند قانون باشند. / عصرهامون

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
آقامون محامی آدم بزرگیه و خودش خوب و بد حالیشه.ولی اینکه به یه مولوی نه،به یه آدم دیگه بگیم عقل و سواد درستی نداره آیا درسته؟ مولوی عبدالحمید فرمود آقای مولوی کوهی در روستا زندگی می کنه، این آقامون محامی تعبیر کرد که از پشت کوه اومده و....اگر اینجوریه هرکی در وستا هست پشت کوهیه و...
یخورده مشاورین و فرزندنان ایشون بهش بگن ملایم تر هم میشه گفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار