کد خبر: ۸۰۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ 08 December 2019

مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: با گذشت خانواده مقتول صلح و سازش طوایف بامری و نارویی در شهرستان دلگان برگزار شد.

صلح و سازش طوایف بامری و نارویی در شهرستان دلگان

حسین قاسمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با پیگیری و میانجیگری مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان و همکاری صمیمانه فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان دلگان، اولیا دم مقتول علی بامری از خون فرزندشان گذشت و رضایت خویش را اعلام کردند.

مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: جلسه صلح و سازش دو طایفه بامری (تیره قاسم زهی ) و نارویی ( تیره غلام شاهک زهی ) عصر روز شنبه مورخه ۹۸/۰۹/۱۶ در محل فرمانداری شهرستان دلگان با حضور حجت الاسلام موسوی معاونت اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، قاسمی مدیریت قبایل و طوایف نهاد، شجاعی فرماندار و اعضای شورای تامین دلگان، طرفین درگیر، سران و معتمدین منطقه برگزار شد.

وی ادامه داد: طرفین اختلاف در پایان جلسه با برگزاری مراسم دعا، فاتحه و اداء سوگند به کلام الله مجید و در آغوش گرفتن همدیگر با هم صلح و سازش کردند و خواستار مختومه شدن پرونده در محاکم قضایی شدند.

مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان گفت: اختلاف دو ساله طوایف مذکور منجر به قتل و مجروحیت دو نفر شده بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار