کد خبر: ۸۰۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ 08 December 2019

 

افرادی که کودک زباله گرد را آزار میدادند صبح امروز تسلیم پلیس شدند.

طی اقدامی بی رحمانه افرادی کودک زباله گرد را درون سطل زباله انداختند و از این صحنه ویدیویی را در فضای مجازی منتشر کردند اما صبح امروز این افراد خودشان را تسلیم پلیس کردند. این اتفاق منجر به شکایت سازمان بهزیستی از این افراد شد. در قسمت زیر ماجرای دستگیری عاملان آزار کودک کار زباله گرد را قرار داده ایم. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه ما را در سایت نیک صالحی دنبال کنید.
عاملان آزار کودک زباله گرد

سخنگوی ناجا گفت : افرادی که کودک زباله گرد را به درون سطل زباله انداخته و با انتشار کلیپی در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی شده بودند وقتی عرصه را برخود تنگ دیدند امروز صبح خود را تسلیم پلیس کردند. سردار احمد نوریان، سخنگوی ناجا اعلام کرد:در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی مبنی بر انداختن یک کودک کار توسط چند نفر در سطل زباله در کرج با تاکید فرمانده ناجا و پیگیری عوامل انتظامی استان البرز، افراد خاطی با تنگ شدن عرصه به خود نهایتا امروز صبح خود را به دستگاههای امنیتی معرفی کردند.

شکایت بهزیستی از عاملان آزار کودک زباله‌گرد

گفتنی است  روز گذشته کلیپی مبنی بر آزار یک کودک زباله گرد در فضای مجازی دست به دست شد؛ در این کلیپ فردی کودک زباله گرد را به درون سطل زباله بزرگ اهنی در کنار خیابان هل داد وانداخت و سپس با تعدادی دیگر کودک را مورد استهزا و خنده قرار دادند. در پی انتشار این کلیپ وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی از شکایت بهزیستی از

عامل اهانت کننده به کودک زباله‌گرد خبر داد و گفت: اگر این فرد شناسایی شود، حتما از وی شکایت می‌کنیم.


تسلیم شدن عاملان کودک آزار

حاجی رضا شاکری دادستان عمومی و انقلاب استان البرز نیز گفت: در رابطه با این موضوع، پرونده قضایی تشکیل شده است. لازم به ذکر است از بعد از ظهر روز گذشته برخی خبرگزاری ها به نقل از افراد مختلف خبر دستگیری فرد کودک آزار را اعلام کرده بودند در حالی که این فرد دقایقی پیش خودش را به پلیس معرفی کرد.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار