معاون سازمان بهزیستی کشور خبر داد
در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان، معاون سازمان بهزیستی کشور گفت در مراسم دیدار افراد دارای معلولیت با رییس جمهور، مطالبه به حق افراد دارای معلولیت در خصوص بنزین مطرح شد و قول مساعد تامین بنزین برای افراد دارای معلولیت، سرویس مراکز روزانه و شبانه روزی ها، اورژانس اجتماعی، مراقبین در منزل و سرویس مهدهای کودک اخذ شد.
کد خبر: ۸۰۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 12 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان، «دکتر محمد نفریه» معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، در تودیع و معارفه مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با اشاره به سابقه ۳۵ساله «دکتر محمد رضا سراوانی» مدیر کل سابق بهزیستی استان سیستان و بلوچستان در بهزیستی، گفت: وی دارای شخصیت کاریزماتیک است و خالص و خاکی بودنش موجب شده تا کارمندان با عشق و علاقه قلبی نسبت به او کار کنند.

وی روحیات آرام دکتر سراوانی در روش و منش، را از جمله خصوصیات اخلاقی او دانست که برای برخورد با جامعه هدف- و کسانی که حتی گاهی خانواده تحمل و پذیرش آنها را ندارد و خانه امیدشان بهزیستی است؛ لازم و ضروری است.

وی با اشاره به دریافتی بسیار پایین پرسنل سازمان بهزیستی گفت: امروز انگیزه های مادی در افراد شاغل در بهزیستی مطرح نیست چرا که افرادی هستند که با عشق زیاد مشغول به کار می شوند و حتی به آنها لقب «بهزیستی چی» داده ایم چون معتقدیم که باید آنها از روحیه ای مقاوم و چهره ای گشاده برای برخورد با مسائل گوناگون جامعه هدف در بهزیستی برخوردار باشند.

نفریه بیان داشت: از نظر ما «دکتر سراوانی» مصداق کامل یک فرد «بهزیستی چی» است البته باید گفت که در وجود دکتر «عزیزالله جهان تیغ» نیز علاوه بر تخصص و دانش زیاد، ویژگی هایی از بهزیستی چی بودن دیده می شود.
دکتر نفریه در ادامه از پرسنل و همکاران بهزیستی استان خواست تا همانطور که یار و یاور مدیر کل سابق استان بوده اند، حمایت و همدلی خود را از «دکتر جهان تیغ» دریغ نکنند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی در پایان سخنانش، از فعالیت یک کار گروه ویژه برای تامین و تخصیص بنزین مصرفی افراد دارای معلولیت خبر داد و افزود: در مراسم دیدار افراد دارای معلولیت با رییس جمهور، مطالبه به حق افراد دارای معلولیت در خصوص بنزین مطرح شد و قول مساعد تامین بنزین برای افراد دارای معلولیت، سرویس مراکز روزانه و شبانه روزی ها، اورژانس اجتماعی، مراقبین در منزل و سرویس مهدهای کودک اخذ شد. به همین منظور مقرر شد تا یک کار گروه ویژه پیگیری محقق شدن این امر باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
معلم ریاضی دبیرستان های ایرانشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
دستش درد نکنه آقای رئس جمهور، علی برکت الله
فقط من خونم چانفه، معلم هستم توی ایرانشهر، مسیر 40 کیلومتری رو هر روز میرم میام
ماشینم پیکان 65 است و بهش کارت سوخت نمی دن
1.8 میلیون می گیرم، بابام کبود شد بس پول بنزین دادم
از این مسیر هم هیچ اتوبوس مینی بوسی نمیره
لطفا بفرمائید یه مقدار هم به من بدهند
شاید هم بزنم پام رو معلول کنم از این مساعدت تدبیر و امید به منم برسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
عزیزم این تمنارونکن یه روز سلامتی بهتر ازیه عمرمعلولیه
بنزین معلولین بازی بیش نیست من خودم معلولم (اغلب!) این مزایای معلولین دروغه
میگن معلولی که درس خونده استخدامش قطعیه درحالیکه من بامدرک لیسانس ومعدل۱۴بیکارم
معلم ریاضی دبیرستان های ایرانشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
"ناشناس" عزیز، من غلط کنم، اون حرف رو به طنز نوشتم.و الا الان که (برخی اوقات انسان حس می کند) آدم های سالم رو تیکه پاره می کنن و میبلعن خدای متعال به داد قشر معلول عزیز برسه.برات آرزوی سلامتی و تن درستی دارم و خدا بهت عمر با عزت بده سالار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار