اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:
روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در پی حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 08 January 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در پی حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش بیانیه ای صادر کرد.

واکنش‌ها به خبر درگذشت مدیر محیط زیست منطقه آزاد چابهار/ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار: با حضور مصطفی‌زاده رویکرد محیط زیستی منطقه آزاد چابهار دو چندان شد/ مدیرعامل پتروشیمی مکران: فعالیت‌های دکتر مصطفی‌زاده در عرصه محیط زیست کشور ماندگار استمتن این بیانیه به این شرح است:

فَلَمَّا جَاءَ أَمْرُنَا جَعَلْنَا عَالِيَهَا سَافِلَهَا وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهَا حِجَارَةً مِنْ سِجِّيلٍ مَنْضُودٍ
چون فرمان (قهر) ما در رسید دیار آن قوم نابکار را ویران و زیر و زبر ساختیم و بر سر آنها مرتب سنگ گل (هلاکت کننده) فرو ریختیم.

آمریکایی‌ها مجبورند تحقیر ناشی از این اقدام ایران را بپذیرند، هرگونه واکنشی از سوی آمریکا شدت عمل ما و مجموعه‌ی جبهه مقاومت را بیشتر خواهد کرد، چون پایگاه‌ها و منافع حیاتی آنها در منطقه در تیررس ما هستند و هر اقدامی بکنند تمام منافع آمریکا در منطقه به آتش کشیده خواهد شد و آنها شکننده تر از این هستند که به ما پاسخی بدهند.

آنها سعی می‌کنند که بگویند اتفاق بزرگی نیفتاده است اما امروز و با اقدام منتقمین حاج قاسم، هیمنه و ابهت آنها دود شد و به هوا رفت، آمریکایی‌ها متوجه شدند که ایران به راحتی مهمترین پایگاه‌های آنها را هدف قرار می‌دهد و از این پس نیز قادر خواهد بود هر اقدامی علیه منافع آمریکا را عملیاتی کند.

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به همراه موسسات وابسته اعم از شورای هییات مذهبی، کانون مداحان و شاعران آیینی، اتحادیه موسسات قرآنی و مردمی و جمعیت بانوان فرهیخته استان درپایان ضمن تاکید بر حفظ صلح و آرامش جهانی و محکوم کردن تحرکات آمریکا و هم‌پیمانانش برای ناامن سازی منطقه، به شیطان بزرگ، رژیم سفاک و مستکبر آمریکا هشدار می دهد هر شرارت مجدد و تجاوز یا تحرک دیگر با پاسخ دردناک تر و کوبنده تری از سوی سربازان ولایت مواجه خواهد شد.
السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار