مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز جمعه مورخ 20 دی ماه، تمعیدات لازم برای ارائه خدمات راهداری در جاده های نیمه شمالی استان اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۱۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 11 January 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ایوب کرد افزود: با توجه به ادامه بارش ها تا اواسط هفته و احتمال وقوع یخبندان در برخی محورهای مواصلاتی، با هماهنگی های صورت گرفته، 30 اکیپ ثابت و سیار راهداری با بسیج تمامی امکانات آماده خدمات رسانی شبانه روزی به هموطنان گرامی هستند.

وی از تجهیز 14 راهدار خانه سیستان و بلوچستان برای خدمات رسانی مطلوب و به موقع در مخاطرات احتمالی به مسافران خبر داد و گفت: برای جلوگیری از مشکلات ناشی از بارش برف در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، 400 تن نمک و شن برای زمستان امسال تهیه و توزیع شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان همچنین بر همراه داشتن زنجیره چرخ و فراگیری چگونگی استفاده از آن تاکید کرد و افزود: زنجیر چرخ موجب جلوگیری از لغزش خودرو می شود و امکان تردد ایمن بر روی جاده های لغزنده را فراهم می کند.

کرد گفت: به هم استانی های گرامی توصیه می شود پیش از انجام هرگونه سفر جاده ای اطلاعات لازم را از سامانه های تلفنی، پیامکی، اینترنتی 141 دریافت نموده و در صورت مطلوب نبودن شرایط جوی از انجام تردد های غیر ضروری در محورهای مواصلاتی خصوصاً جاده های مناطق کوهستانی خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار