​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان:
​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین شهری استان تا اول بهمن ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود جهت بهره‌مندی از سهمیه سوخت اقدام کنند.
کد خبر: ۸۱۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳ 19 January 2020

 به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار داشت: مالکان حقیقی ناوگان سواری کرایه بین شهری در استان تا مهلت تعیین شده فرصت دارند که براي دریافت سهمیه سوخت براساس پیمایش، اطلاعات شماره شبای ناوگان خود را در سامانه اینترنتی smartcard.rmto.ir ثبت کنند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت تاریخ ذکر شده امکان ثبت اطلاعات فراهم نبوده و تخصیص سهمیه سوخت برای ناوگان سواری کرایه که در این سامانه ثبت نام نکرده اند، میسر نخواهد بود و مسئولیت عواقب آن برعهده مالک وسیله نقلیه است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خطاب به شرکت ها، رانندگان و مالکان ناوگان سواری کرایه عمومی استان تاکید کرد: به دلیل اهمیت استفاده از اوراق صورت وضعیت مسافری دارای کد رهگیری در کلیه مسیرهای بین شهری، ثبت اطلاعات شماره شبا در سامانه مذکور ضروری است.

باقری خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 500 ناوگان سواری کرایه عمومی بین شهری در قالب 31 شرکت حمل و نقل در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار