مشاور رسانه‌ای نخست‌وزیر پاکستان ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: آرمان‌های انقلاب است که سد راه نفوذ دشمنان در کشورهای اسلامی شده و مانع موفقیت آنها است.
کد خبر: ۸۲۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵ 12 February 2020

 

خانم «فردوس عاشق اعوان» مشاور رسانه‌ای نخست وزیر پاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اسلام‌آباد با اشاره به فرارسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیش از هر چیز باید به مردم ایران تبریک بگویم زیرا این روز عزیز یادآور مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های آنهاست که به مردم دنیا اثبات کرد وقتی کشوری و مردمی اراده‌ای داشته باشند هر چقدر مشکلات و مسائل پیش‌ِروی آنها باشد، نمی‌تواند حریف باور و اراده مردم شود و در نهایت این اراده مردمی است که پیروز میدان خواهد شد.

وی گفت: لذا می‌خواهم این روز خجسته را به مردم ایران تبریک بگویم که این‌گونه برای اعتقاد خویش مبارزه کردند، به دولت ایران تبریک می‌گویم و به‌خصوص این روز را به آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب نیز تبریک می‌گویم که در راه آرمان‌های امام خمینی ایستادند و این نیاز به تلاش شبانه‌روزی و قربانیان فراوانی داشت، ایشان به دنیا این پیام را دادند: "ایستادگی باعث فراگیر شدن آرمان‌های امام شده است" و پیام مردم ایران به دنیا بود که "ما همه حافظ و پاسبان آرمان‌های امام عالی‌مقام هستیم"، دفاع جانانه مردم ایران نشان می‌دهد که همه از انقلاب دفاع می‌کنند و به همین دلیل است که مقابل بزرگترین قدرت‌های جهان ایستادند و سر خم نکردند.

مشاور رسانه‌ای عمران‌خان در ادامه افزود: امروز مردم ایران نشان دادند که پای نظریات امام خمینی ایستاده‌اند و به دنیا نیز این پیام را دادند که تحریم‌های (خصمانه) اقتصادی نمی‌تواند مقابل اراده و عظمت یک ملت ایستادگی کند و محکوم به شکست است. تحریم‌ها نمی‌تواند مانع پیشرفت و صعود یک ملت و یک کشور شود، سختی و مشکلات کشور را آبدیده‌تر می‌کند، و ایران اینک چنان قدرتمند شده که هم از تمامیت ارضی خود دفاع می‌کند و هم از آرمان‌هایی که برای آن جنگیده است. ایران پیام خود را به تمام جهان ابلاغ کرده است.

فردوس عاشق اعوان همچنین گفت: تمام این‌ها از برکت رهبری در ایران است، آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب به سراسر جهان اثبات کردند که افکار و نظریاتی که به‌عنوان رهبر انقلاب دارند بزرگ و بلندمرتبه است. ایشان وقتی سخنی می‌گویند و از اعتقادات خویش دفاع می‌کنند هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند ایشان را شکست دهد. قدرت ایمان با قدرت اراده ایشان یکی می‌شود و به بزرگترین قدرت جهان تبدیل می‌شود زیرا کسی که ایمان قوی داشته باشد هیچ‌گاه از شمشیر و بمب و سلاح‌های کشنده مانند موشک واهمه‌ای ندارد، و آن سلاح‌ها نمی‌تواند او را از مسیر حقی که دنبال می‌کند بازدارد.

مشاور رسانه‌ای نخست وزیر پاکستان اضافه کرد: قدرت ایمان است که تبدیل به نماد مردم ایران در جهان شده است و این قدرت ایمان، مردم ایران را از تمام جهان متمایز کرده است، ایران پیشگام مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام در جهان است و مردم ایران نیز این افتخار را از آن خود کرده‌اند. و این آرمان‌های انقلاب است که سد راه نفوذ دشمنان در کشورهای اسلامی شده و مانع موفقیت آنها است.

فردوس عاشق اعوان در پایان گفت: من باز هم به مردم ایران تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که در خصوص مسئله کشمیر نیز از مواضع ما حمایت کردند، در اصل آنها از انسانیت حمایت کردند، ما خود را وامدار این لطف برادران ایرانی خود می‌بینیم. اعتقاد داریم که مردم ایران با کشمیری‌ها هم‌درد هستند و مشکلات آنها را حس کردند. ایرانی‌ها خون مردم کشمیر را خون امت اسلامی دانستند، زخم آنها را زخم امت اسلامی دانستند، و برای دفاع از آنها به میدان آمدند، این وظیفه یک مسلمان در قبال مسلمان دیگری است که ایران آن را به‌خوبی انجام داد./تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار