کد خبر: ۸۲۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 25 February 2020

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تاکید بر اینکه مردم  به مازندران سفر نکنند، در مورد سفرهای غیر ضروری مازندرانی‌ها به استان‌های دیگر و ساکنان نقاط دیگر ایران به این استان هشدار داد.

عباس موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن توصیه به مردم اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کووید -۱۹ در برخی از شهرهای شمالی از سفرهای غیر ضروری به مازندران پرهیز کرده و به توصیه‌های وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در این خصوص توجه کنید.

وی تصریح کرد: مردم باید نسبت به این وضعیت مراقبت‌های دقیق و پیشگیرانه را به عمل آورند چراکه تنها راه مقابله با این ویروس فعلا پیشگیری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه برای کنترل این بیماری همراهی مردم ضروری است، گفت: از آنجائیکه چندین مورد از افراد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در مازندران مشاهده شده، تجهیزات پزشکی این استان برای پاسخگویی به این بیماران بسیج شده استه بنابراین مسافران عزیز سعی کنند تا زمان دیگری را برای آمدن به مازندران در نظر بگیرند.

موسوی خاطرنشان کرد: در ضمن از هم استانی‌های عزیز هم انتظار داریم تا برای همراهی در کنترل این ویروس از سفرهای غیر ضروری به استان‌های دیگر اجتناب کنند.


معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: مسدود کردن راه‌های ورودی به این استان با توجه به شیوع بیماری کرونا باید در سطح ملی تصمیم‌گیری شود.

حسین حسن نژاد در مورد خبر منتشر شده از ورود مسافران قمی و تهرانی به مازندران به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته‌های قبل مدارس تعطیل نبوده، ورود و خروج نسبت به هفته‌های گذشته افزایش چندانی نداشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مجموع تردد افزایشی را نشان می‌دهد و تردد به طور کلی در تمامی محورها یک درصد رشد نداشته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مورد ضرورت تصمیم بستن راه‌های ورودی به این استان خاطرنشان کرد: این امر نوعی قرنطینه محسوب می‌شود و مازندران نمی‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری کند چراکه این تصمیم‌گیری در سطح ملی است.

حسن‌نژاد گفت: در بررسی به عمل آمده شمار تردد در محورهای مواصلاتی این استان در مقایسه با هفته‌های گذشته به یک درصد نمی‌رسد و افزایش نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار