رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آخرین اطلاعات مربوط به ویروس کورنا و راه های علمی پیشگیری و کنترل آن به صورت مستمر از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی منتشر می شود.
کد خبر: ۸۲۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 25 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک، دکتر سید محمد هاشمی شهری در دیدار با مدیرکل بازرسی سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که ظاهرا صدای شبکه های اجتماعی غیر رسمی از صداهای رسمی و قانونی بزرگتر و قوی تر شده است گفت: پس ازانتشار ویروس کورونای جدید در کشور چین، حجم وسیعی از پیام ها، فیلم ها و فایل های صوتی در شبکه های اجتماعی دنیا منتشر شده است که ترکیبی از اطلاعات درست و غلط در مورد این بیماری است.

وی افزود در کشور ما متخصصین و مدیران وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی تنها منبع علمی و رسمی در خصوص بیماری کورونا هستند و به همین دلیل هر مطلبی که توسط افراد غیر متخصص و غیر مرتبط با وزارت بهداشت منتشر می شود نیاز به بررسی صحت و اصالت دارد.

دکتر هاشمی شهری با بیان این مطلب که پیام های متعدد، شایعات بی اساس و اطلاعات متناقض در مورد کورونا، سلامت روانی مردم را تهدید می کند و حتی می تواند مانع از رسیدن اطلاعات درست و محتوای علمی به مردم شود گفت:
به منظور کاهش نگرانی های بی مورد مردم در مورد این بیماری و به موازات اقداماتی که برای ارائه خدمات بهداشتی، تشخیصی و درمانی انجام شده است برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سخنگوی ستاد کورونای این دانشگاه منصوب شده است و با هماهنگی و همکاری صمیمانه صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سخنگوی ستاد کورونا گزارش روزانه وضعیت بیماری را از طریق رادیو و تلویزیون به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رساند.

دکتر هاشمی شهری افزود: سخنگوی ستاد کورونا دانشگاه همه روزه دربرنامه پر شنونده صبح شرقی که از ساعت 7:00 تا 8:00 بامداد از رادیو و برنامه خبری که ساعت 20:00 از سیمای مرکز سیستان و بلوچستان پخش می شود با مردم صحبت خواهد کرد و آخرین اقدامات انجام شده و دستورالعمل های لازم را اعلام خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
BLgMCNVeakms
|
India
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
کار رسانه در جهان اخبار رسانیه.باید سواد رسانه ای یاد مردم بدید که بفهمن از کجا اخبار درست رو بشنون. بهرحال خبر خوب لای اخبار دیگه کذب و اینا هم هست دیگه
iMqaoctTmXlzwn
|
India
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
همه رو فیلتر کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار