مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان
وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان استان به همراه خانواده هایشان امکان بازدید رایگان از موزه حیات وحش استان را دارند.
کد خبر: ۸۳۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۳ 17 March 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر دانش آموزان، همه می توانند بصورت رایگان در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه از دنیا که باشند از موزه تاریخ طبیعی و حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بدون ترس و واهمه از ابتلا به بیماری های واگیردار، دیدن کنند.

وی افزود: موزه حیات وحش واقع در اداره کل حفاظت محیط زیست استان با به نمایش گذاشتن تاکسیدرمی بیش از 80 گونه جانوری اعم از: پستانداران، خزندگان، پرندگان و ... گنجینه ای از دانش و تنوع را در خود جای داده است. اما در این برهه از زمان که مجبور به قرنطینه و نگهداری کودکان در منزل هستیم کارشناسان این اداره کل امکان بازدید از موزه را بصورت غیرحضوری و از طریق سایت این اداره کل به آدرس sb.doe.ir فراهم آورده اند تا خانواده ها بتوانند بدون صرف هیچ هزینه ای از داخل خانه هایشان به تماشا و یادگیری درباره محیط زیست مشغول شوند.

پورمردان ادامه داد: برای راحت تر شدن کار کاربران نیز اپلیکیشن "دسترسی آسان به سایت اداره کل"، داخل سایت (بخش دانلودها) بارگزاری شده است که براحتی قابل نصب بر روی گوشی های تلفن همراه می باشد.
ما را به دوستان خود نیز معرفی کنید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
fqdNcIlEUMA
|
Brazil
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
کار قشمگی بود آفرین دوستان و دکتر جلالزایی
uceOaUnypw
|
Brazil
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
جالبه ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار