احسان منصور کیایی:
به گزارش تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان درباره سیل روزهای سوم و چهارم فروردین ماه ۹۹، گفت: این سیل به ۱۱۳ کیلومتر از راه ها و ۱۲۶ ابنیه فنی خسارت وارد کرده است.
کد خبر: ۸۳۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 26 March 2020

Image result for احسان منصور کیایی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ظهر پنج شنبه در نشستی با موضوع بررسی خسارات سیل نخستین روزهای فروردین‌ماه ۹۹ به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان، با بیان اینکه این پدیده طبیعی به ۱۱۳ کیلومتر راه و ۱۲۶ ابنیه فنی راه‌های سراسر استان خسارات وارد کرده است، ابراز کرد: بر اساس بازدیدهای میدانی میزان خسارت وارده در بخش‌های مختلف زیرسازی، روسازی و ابنیه فنی ۵۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: در پی بارش‌های شدید باران در محورهای مواصلاتی و براساس اخطاریه‌های هواشناسی، با توجه به آماده باش نیروهای راهداری، بلافاصله این اکیپ‌ها در محورهای تحت پوشش حضوریافته و ضمن هدایت و انحراف مسیرهای ترافیکی به بازگشایی و پاکسازی سطح جاده‌ها مشغول شدند.

منصور کیایی با بیان اینکه سیل خوشبختانه خسارت به هموطنان و هم استانی‌ها نرسانده است، ابراز کرد: در تلاش هستیم تا در کوتاه‌ترین فاصله مشکل خسارات وارد شده به ابنیه و راه‌های استان سمنان را برطرف سازیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار