استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر تا روز گذشته هر روز ده نفر به تعداد مبتلایان به بیماری کرونا افزوده می‌شد درحالی که امروز این تعدا به دو برابر یعنی ۱۹نفر افزایش یافته است. وی همچنین از لزوم برخورد با برگزارکنندگان هرگونه تجمع گفت.
کد خبر: ۸۳۷۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 08 April 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان با اشاره به آمار فزاینده کرونا در استان؛ اظهار داشت: اگر تا روز گذشته هر روز ۱۰ نفر به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان اضافه می‌شد اما از امروز این آمار به ۲۰ نفر افزایش یافته یعنی در واقع استان نه تنها از بحران خارج نشده بلکه روز بروز وضعیت کرونا بحرانی‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: تا امروز ۲۶ نفر به صورت قطعی بر اثر ویروس کرونا و ۱۱۸ نفر نیز با علائم مشکوک به کرونا در سیستان و بلوچستان فوت کرده‌اند.

استاندار با بیان اینکه شرایط را نباید عادی گرفت و همه باید تابع قانون باشند گفت: برگزاری نماز جمعه و جماعات بر اساس مصوبات ستاد خلاف است و هرکس در هر جایی نمازجماعت و جمعه برگزار کند به سلامت مردم خیانت کرده است.

موهبتی افزود: حفظ سلامت و جان مردم اولویت ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا است لذا با هر فردی که باعث ایجاد هرگونه تجمع شود، برخورد قانونی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار