معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهرک‌های صنعتی نقش ویژه و اساسی در سال جهش تولید دارند بنابراین باید مشکلات شهرک‌های صنعتی این استان نیز بررسی و برای رفع آنها اقدام شود.
کد خبر: ۸۴۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵ 27 April 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در حاشیه جلسه رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: یکی از مشکلات اساسی نواحی صنعتی به ویژه شهرک‌های صنعتی زاهدان در حوزه زیر ساخت آب، برق و گاز است.

وی ادامه داد: در این نشست مشکلات شهرک‌های صنعتی به درستی مطرح شد و با بیان راه حل مناسب به نتایج مناسبی دست یافتیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: شهرک صنعتی کامبوزیا و میرجاوه زاهدان با توجه به فعالیت ۷۰درصدی واحدهای آن از جمله شهرک‌های صنعتی مهم این استان است که برای جهش تولید مناسب باید مشکلات این نواحی بر طرف شود.

وی بیان کرد: با توجه به شعار سال که به نام جهش تولید نام گذاری شده نشست امروز برای رفع مشکلات نواحی صنعتی برگزار و نتایج مناسبی در پی داشت.

زنگنه تصریح کرد: با رفع موانع زیر ساختی باید شرایط را برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید نیز ایجاد کرد.

وی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از ظرفیت‌های ویژهای برخوردار است که ایجاد و احیا شهرک‌های صنعتی کمک بسیاری در شکوفایی این ظرفیت‌ها خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان نیز گفت: در این نشست مشکلات حوزه شهرک‌های صنعتی که غالبا در بخش زیر ساختی بود مطرح و راه حل‌های مناسبی برای رفع این مشکلات بیان شد.

علیرضا راشکی ادامه داد: با توجه به سال جهش تولید باید ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان به درستی دیده و شکوفا شود.

وی ادامه داد: با رفع مشکلات زیر ساختی شهرک‌های صنعتی باید برای ایجاد واحدهای صنعتی جدید در مناطق برخوردار این استان نیز اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ZwfjpgDhQKMimH
|
New Zealand
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
خوب بهرحال استان با محرومیت تاریخی روبروست و باید درک کنیم این شرایط رو.اگر تحریم ها بر نمی گشت الان وضع استان خیلی بهتر بود.لعنت بر عوامنل تحریم و در راس آنها آمریکای جهان خوار
mJTgolrncPwusF
|
New Zealand
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
واقعا سرعتی که ابادانی استان در زمان مهندس اوسط هاشمی داشت در هیچ برهه تاریخی در این استان سابقه نداشت
علی
|
-
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
تابی چرا نظرات نمینویسی و حذف میکنی از چی میترسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
خانم ... و اقای ...نمیدانند که شهرکهای صنعتی استان س ب گورستان دوم صنعتی است بررسی دقیق انجام دهید و فرافکنی دیگر رنگی ندارد و همه نسبت به مسائل روز صنعتی و اقفند و تمام واحدها (بالای 70 در صد )تعطیل از جمله گور ستان صنعتی محمد اباد زابل که در کل شهرک صنعتی 10 واحد فعال نداریم و همه واجدهای استان زیر 40 درصد ظرفیت کار میکنند و سری بزنید به فعالیت دیگر استانها که چگونه و با چه تلاشی فعالیت دارند نباید که سرمان را مثل کبک زیر برف کنیم واویلاست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار