کد خبر: ۸۴۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴ 06 May 2020

تابناک : با برنامه ریزی های صورت گرفته ، بزودی شاهد آغاز 38 طرح و پروژه در روستاهای بخش مرکزی شهرستان هیرمند خواهیم بود.

به گزارش تابناک از هیرمند ، دهمرده بخشدار مرکزی شهرستان هیرمند ضمن بیان این مطلب افزود : دولت توجه ویژه ای به روستاها داشته و اعتبارات تخصیص یافته در این زمینه قابل توجه است ، از همین رو در سال جهش تولید برنامه ریزی شده است درکنار تقویت فعالیتهای تولیدی و اقتصادی در روستاها؛ تعداد ۳۸ طرح و پروژه عمرانی نیز با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال با هدف توسعه زیرساخت های روستاهای بخش مرکزی هیرمند  اجرا و به بهره برداری برسد.

خانم دهمرده افزود: این طرحها شامل بهسازی معابر؛ احداث ساختمان دهیاری ؛ اجرای طرحهای هادی؛ روشنایی معابر؛ کمپینگ گردشگری ؛ احداث بوستان پارک ؛ ساختمان آتش نشانی و غسالخانه بوده که عملیات اجرایی آنها به زودی و پس از تصویب در کمیته انطباق مصوبات شوراهای اسلامی بخش آغاز و تا پایان سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی همچنین از تصویب و بازنگری ۶ طرح هادی روستایی به دنبال پیگیریهای صورت گرفته خبر داد و افزود: دو طرح هادی روستاهای ملا گلجان و کدخدا علی نمرودی که با مشارکت بنیاد مسکن درحال اجراست؛ تا یک ماه آینده تکمیل و افتتاح خواهند شد.

 

 بخش مرکزی هیرمند بر مدار آبادانی و توسعه/ آغاز ۳۸ طرح و پروژه در روستاهای این بخش بزودی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار