کد خبر: ۸۴۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۷ 10 May 2020

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار گفت: امسال ۱۷.۵ میلیارد تومان در ۱۴ سرفصل اعتباری جهت اجرای پروژه‌های عمرانی و ساماندهی اصولی در روستای تیس این شهرستان هزینه می‌شود.

عبدالرحیم کردی در نشست مشترک با دادستان و فرمانده انتظامی، امام جمعه، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای تیس و نمایندگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چابهار اظهار داشت: سرعت بخشیدن به فعالیت‌های ساماندهی روستای تیس و ضرورت همراهی و مشارکت حداکثری مردم و معتمدان از نیازهای ضروری است تا بتوان اقدامات لازم را به موقع انجام و پروژه‌ها را سریعتر تکمیل کرد.

وی بر مشارکت مردم و معتمدان برای سرعت بخشیدن توسعه و ساماندهی روستای تیس تاکید  کرد و افزود: با افراد سودجویی که با فضاسازی مانع ارائه خدمات به مردم می‌شوند، برخورد لازم خواهد شد.

رییس هیات مدیره منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار گفت: تمامی مراحل اداری و خدمات رسانی و کارهای ساماندهی روستای تیس در محل این روستا انجام تا از ترددهای بی مورد در جاهای دیگر جلوگیری شود.

امام جمعه روستای تیس نیز از تلاش‌ها وپیگیری‌های منطقه آزاد در خصوص خدمات رسانی وامدادرسانی در سیل و حل مشکلات مردم قدردانی کرد.

مولوی فضل الرحمن حسنی افزود: از ظرفیت تریبون نمازجمعه تیس برای ساماندهی بهتر این روستا استفاده و تمام همکاری‌ها را انجام خواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب چابهار نیز اظهارداشت: روستای تیس جایگاه ویژه‌ای دارد و باید برای حل مشکلات آنان تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

رحمان ملکوتی افزود: با اخلالگران و برهم زنندگان نظم و اخلال در روند خدمات رسانی به مردم برخوردلازم خواهد شد زیرا توسعه و ساماندهی این روستا برای ما مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار