به گزارش ایسنا، متن پیام امیر دریادار حسین خانزادی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا  ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم  من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
 
شهادت پاداش ارزشمند مجاهدتهای مومنانه، خدمت خالصانه و همت شجاعانه دریادلانی است که با عشق وافر و بینش عمیق برگرفته از ایمان الهی و حب وطن پا در مسیر سربازی ولایت و حفاظت از این آب وخاک گذاشته و با پوشیدن جامه سپید نیروی دریایی راهبردی، راه  امام حسین (ع) را در پیش گرفته و عزت خدمت در زیر لوای علوی و پرچمداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در آبهای سراسر جهان  برگزیدند.

حضور قدرتمندانه این سربازان جانفدای ولایت در همه صحنه های عملیاتی  اگر چه دلیلی بر ولایتمداری و مجاهدت شبانه‌روزی  همه سربازان غیور این نیرو و تضمینی بر بقای نظام مقدس اسلامی و دوام کشور عزیزمان ایران است لکن تاثر عمیق اینجانب در حالیکه  در زمان شهادت در کنار همرزمانم حضور داشته و شاهد پرواز ملکوتی شهدای ارجمند روزه دار ناو ج.ا .ا کنارک و پیوستن آنان به خیل شهدای مدافعان حریم و عزت و اقتدار  ایران اسلامی بوده، اندوه عظیمی را برای این حقیر و خانواده بزرگ نیروی دریایی در پی داشت که در قالب واژه ها و جملات نمی‌گنجد. از این رو با بسیج کلیه امکانات و منابع انسانی و فنی رسیدگی به ابعاد حادثه و تجسس و نجات مصدومین با جدیت ادامه دارد. امید است که در پرتو برکات این ماه مبارک و دعای همه ملت عظیم الشان این تلاشها بتواند منجر به کاهش این تألمات و اخذ نتایج مثبت در نجات بازماندگان این سانحه گردد.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، خانواده معظم و همرزمان شهدای گرانقدر  ناو ج.ا .ا کنارک و ملت شهید پرور ایران اسلامی به برکت این ماه عزیز از خداوند بزرگ برای بازماندگان صبر و بردباری و طول عمر با عزت و برای این شهدای ارجمند همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را در بهشت برین مسئلت می‌نمایم.»