پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ژاله ای شهرستان زابل با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از امامان معزز جمعه، ریش سفیدان و معتمدین افتتاح و بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 01 June 2020


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ژاله ای شهرستان زابل با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، سرپرست اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اسلامی روستا، جمعی از امامان معزز جمعه، ریش سفیدان و معتمدین افتتاح و بهره برداری رسید.

پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ژاله ای شهرستان زابل که بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و دهیاری روستای ژاله ای در فضای با زیربنای 1350 متر مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 380 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در سال 96 شروع شده که امروز به مورد بهره برداری رسید.

با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر 600 نفر در قالب 130 خانوار و حدود 3 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد.

به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، علی الخصوص وزارت ورزش و جوانان در راستای توسعه و پیشرفته زیرساختهای ورزش استان سیستان و بلوچستان و افزایش سرانه فضای ورزشی در این استان پهناور، رتبه نخست نصب چمن های مصنوعی مینی فوتبال در کشور متعلق به این خطه از ایران اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار